Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Пагін — вегетативний орган рослин | Представлено теоретичні відомості про будову і функції пагона. |
2. | Стебло — осьова частина пагона | Представлено теоретичні відомості про будову і функції стебла ролин. |
3. | Класифікація стебел рослин за напрямом росту | Представлено теоретичні відомості про класифікацію стебел рослин. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що називається пагоном рослин | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що називається пагоном рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Що називається стеблом рослини | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що називається стеблом, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Характеристика листків рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику листків рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
4. | Характеристика бруньок рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику бруньок рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
5. | Визначення зображення частин пагона | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити зображення зазначеної частини пагона. |
6. | Визначення назви частини пагона на зображенні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити назву частини пагона на зображенні. |
7. | Вузол рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, що називається вузлом рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
8. | Міжвузля рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, що називається міжвузлям рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
9. | Листкова пазуха рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, що називається листковою пазухою рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
10. | Визначення різновиду пагонів за довжиною міжвузль | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити різновид пагонів за довжиною міжвузль за характеристикою. |
11. | Особливості прямостоячих стебел рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості прямостоячих стебел рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
12. | Особливості повзучих стебел рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості повзучих стебел рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
13. | Особливості чіпких стебел рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості чіпких стебел рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
14. | Особливості витких стебел рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості витких стебел рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
15. | Основні функції стебла | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити основні функції стебла рослини, обравши із запропонованих варіантів. |
16. | Відповідність між зображенням і назвою частин пагона | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3,5Б. | Необхідно встановити відповідність між зображенням і назвою частин пагона. |
17. | Відповідність між характеристикою і назвою частин пагона | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Необхідно визначити відповідність між характеристикою і назвою складових частин пагона. |
18. | Відповідність між особливостями будови і різновидом пагонів за довжиною міжвузля | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Необхідно встановити відоповідність між особливостями будови і різновидом пагонів за довжиною міжвузля. |
19. | Відповідність між характеристикою і назвою частини стебла рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою і назвою частини стебла рослин. |
20. | Відповідність між напрямом росту і різновидом стебел рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Необхідно встановити відповідність між напрямом росту і різновидом стебел рослин. |
21. | Відповідність між характеристикою і зображенням стебел | 2 вид - інтерпретація | середнє | 8Б. | Необхідно визначити відповідність між характеристикою і зображенням стебел. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Пазушні бруньки | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, що називається пазушними бруньками рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Визначення частини стебла за характеристикою | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити назву частини стебла рослини за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Визначення виду стебел за напрямом росту | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити вид стебел рослин за напрямом росту, обравши із запропонованих варіантів. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Пагін — вегетативний орган рослин» | 00:30:00 | середнє | 28Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Пагін — вегетативний орган рослин». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Пагін — вегетативний орган рослин» | 00:45:00 | середнє | 21,5Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Пагін — вегетативний орган рослин». |
2. | Перевірна робота з теми «Пагін — вегетативний орган рослин» | 00:30:00 | середнє | 23Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Пагін — вегетативний орган рослин». |