Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Загальна характеристика класу Амфібій, або земноводних Представлено загальну характеристику представників класу Амфібій або земноводних.
2. Класифікація амфібій Представлено теоретичні відомості про класифікацію амфібій.
3. Органи чуття представників амфібій Представлено відомості про органи чуття представників амфібій.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визначення назви ряду класу Амфібій 1 вид - рецептивний легке 1Б. Необхідно визначити назву ряду класу Земноводних, обравши із запропонованих варіантів.
2. Визначення амфібій на зображенні 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити зображення представників амфібій, обравши із запропонованих варіантів.
3. Зображення тварин, які не належать до амфібій 2 вид - інтерпретація легке 2Б. Необхідно визначити зображення тварин, які не належать до амфібій (земноводних), обравши із запропонованих варіантів.
4. Визначення представників ряду Безхвостих 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити представника ряду Безхвостих класу Амфібій, обравши із запропонованих варіантів.
5. Представники ряду Безногих амфібій 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити представника ряду Безногих класу Амфібій, обравши із запропонованих варіантів.
6. Частини тіла представника ряду Безхвостих 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити розташування частини тіла представника ряду Безхвостих класу Земноводних на зображені.
7. Відмінність будови риб і земноводних 3 вид - аналіз середнє 2Б. Необхідно визначити відмінні ознаки будови риб і земноводних тварин, обравши із запропонованих варіантів.
8. Подібність риб і земноводних 3 вид - аналіз середнє 2Б. Необхідно визначити подібні ознаки будови риб і земноводних тварин, обравши із запропонованих варіантів.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визначення органів чуття земноводних Інший середнє 1Б. Необхідно визначити органи чуття, які наявні у предствників класу Земноводних, обравши із запропонованих варіантів.
2. Назва органів чуття на зображенні земноводних Інший середнє 1Б. Необхідно визначити назву органів чуття на зображеннях представників класу Земноводних.
3. Твердження про будову амфібій Інший важке 2Б. Необхідно оцінити правильність тверджень про будову амфібій.
4. Відповідність назв і зображень органів земноводних Інший важке 2,5Б. Необхідно установити відповідність між назвою і зображенням органів представників класу Земноводних.
5. Відповідність між зображенням тварини і рядом класу Амфібій Інший важке 3Б. Необхідно встановити відповідність між зображенням тварини і рядом класу Амфібій.
6. Відповідність між рядом класу Амфібій та зображенням тварин Інший важке 3Б. Необхідно встановити відповідність між назвою класу Амфібій і зображенням тварин.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визначення представників ряду Хвостатих Інший середнє 2Б. Необхідно визначити представника ряду Хвостатих класу Земноводних, обравши із запропонованих варіантів.
2. Назви частин тіла представника ряду Безхвостих класу Земноводних Інший середнє 2Б. Необхідно визначити розташування частини тіла представника ряду Безхвостих класу Земноводних на зображені.
3. Розташування органів чуття на зображенні земноводних Інший середнє 2Б. Необхідно визначити розташування органів чуття на зображеннях представників класу Земноводних.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Амфібії (земноводні)» 00:45:00 середнє 15Б. Відпрацьовується знання основних понятть з теми «Амфібії (земноводні)».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Амфібії (земноводні)» 00:25:00 середнє 14Б. Відпрацьовується знання основних понятть з теми «Амфібії (земноводні)».
2. Перевірна робота з теми «Амфібії (земноводні)» 00:45:00 середнє 12,5Б. Перевіряються знання основних понятть з теми «Амфібії (земноводні)».