Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Загальна характеристика класу Амфібій, або земноводних | Представлено загальну характеристику представників класу Амфібій або земноводних. |
2. | Класифікація амфібій | Представлено теоретичні відомості про класифікацію амфібій. |
3. | Органи чуття представників амфібій | Представлено відомості про органи чуття представників амфібій. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення назви ряду класу Амфібій | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити назву ряду класу Земноводних, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Визначення амфібій на зображенні | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити зображення представників амфібій, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Зображення тварин, які не належать до амфібій | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Необхідно визначити зображення тварин, які не належать до амфібій (земноводних), обравши із запропонованих варіантів. |
4. | Визначення представників ряду Безхвостих | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити представника ряду Безхвостих класу Амфібій, обравши із запропонованих варіантів. |
5. | Представники ряду Безногих амфібій | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити представника ряду Безногих класу Амфібій, обравши із запропонованих варіантів. |
6. | Частини тіла представника ряду Безхвостих | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити розташування частини тіла представника ряду Безхвостих класу Земноводних на зображені. |
7. | Відмінність будови риб і земноводних | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Необхідно визначити відмінні ознаки будови риб і земноводних тварин, обравши із запропонованих варіантів. |
8. | Подібність риб і земноводних | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Необхідно визначити подібні ознаки будови риб і земноводних тварин, обравши із запропонованих варіантів. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення органів чуття земноводних | Інший | середнє | 1Б. | Необхідно визначити органи чуття, які наявні у предствників класу Земноводних, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Назва органів чуття на зображенні земноводних | Інший | середнє | 1Б. | Необхідно визначити назву органів чуття на зображеннях представників класу Земноводних. |
3. | Твердження про будову амфібій | Інший | важке | 2Б. | Необхідно оцінити правильність тверджень про будову амфібій. |
4. | Відповідність назв і зображень органів земноводних | Інший | важке | 2,5Б. | Необхідно установити відповідність між назвою і зображенням органів представників класу Земноводних. |
5. | Відповідність між зображенням тварини і рядом класу Амфібій | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між зображенням тварини і рядом класу Амфібій. |
6. | Відповідність між рядом класу Амфібій та зображенням тварин | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між назвою класу Амфібій і зображенням тварин. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення представників ряду Хвостатих | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити представника ряду Хвостатих класу Земноводних, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Назви частин тіла представника ряду Безхвостих класу Земноводних | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити розташування частини тіла представника ряду Безхвостих класу Земноводних на зображені. |
3. | Розташування органів чуття на зображенні земноводних | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити розташування органів чуття на зображеннях представників класу Земноводних. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Амфібії (земноводні)» | 00:45:00 | середнє | 15Б. | Відпрацьовується знання основних понятть з теми «Амфібії (земноводні)». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Амфібії (земноводні)» | 00:25:00 | середнє | 14Б. | Відпрацьовується знання основних понятть з теми «Амфібії (земноводні)». |
2. | Перевірна робота з теми «Амфібії (земноводні)» | 00:45:00 | середнє | 12,5Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Амфібії (земноводні)». |