Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Біологія в системі природничих наук Представлено теоретичні відомості про біологію в системі природничих наук.
2. Як біологія та інші науки вивчають природу? Представлено теоретичні відомості про те, як біологія та інші науки вивчають природу.
3. Значення біології в житті людини Представлено теоретичні відомості про значення біології в житті людини.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Характеристика зоології 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити характеристику зоології, обравши із запропонованих варіантів.
2. Характеристика мікології 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити характеристику мікології, обравши із запропонованих варіантів.
3. Визначення характеристики мікробіології 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити характеристику мікробіології, обравши із запропонованих варіантів.
4. Визначення характеристики екології 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Необхідно визначити характеристику зазначеного екології, обравши із запропонованих варіантів.
5. Об'єкт дослідження зоології 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити об'єкт дослідження зоології, обравши із запропонованих варіантів.
6. Об'єкти дослідження ботаніки 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити об'єкт дослідження ботаніки, обравши із запропонованих варіантів.
7. Об'єкти дослідження мікробіології 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити об'єкти дослідження мікробіології, обравши із запропонованих варіантів.
8. Особливості запиту, як одного з основних етапів наукового дослідження 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити особливості запиту, як одного з основних етапів наукового дослідження, обравши із запропонованих варіантів.
9. Особливості гіпотези, як одного з основних етапів наукового дослідження 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити особливості гіпотези, як одного з основних етапів наукового дослідження, обравши із запропонованих варіантів.
10. Особливості експерименту, як одного з основних етапів наукового дослідження 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити особливості експерименту, як одного з основних етапів наукового дослідження, обравши із запропонованих варіантів.
11. Особливості висновків, як одного з основних етапів наукового дослідження 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити особливості висновків, як одного з основних етапів наукового дослідження, обравши із запропонованих варіантів.
12. Відповідність між характеристикою і назвою розділу біології 2 вид - інтерпретація важке 3Б. Необхідно встановити відповідність між характеристикою і назвою розділу біології.
13. Визначення розділів біології, які вивчають зазначені організми 2 вид - інтерпретація важке 3Б. Необхідно визначити розділи біології, які вивчають зображені на малюнках об'єкти.
14. Визначення розділу біології за характеристикою 2 вид - інтерпретація важке 3Б. Необхідно визначити назву розділу біології за характеристикою.
15. Відповідність між назвою розділу біології і об'єктами дослідження 2 вид - інтерпретація важке 4Б. Необхідно встановити відповідність між назвою розділу біології і об'єктами дослідження.
16. Послідовність основних етапів наукового дослідження та їх характеристика 3 вид - аналіз важке 8Б. Необхідно визначити послідовність основних етапів наукового дослідження та їх характеристику, обравши із запропонованих варіантів.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Характеристика ботаніки Інший легке 1Б. Необхідно визначити характеристику ботаніки, обравши із запропонованих варіантів.
2. Визначення характеристики екології, генетики або еволюційного вчення Інший середнє 1Б. Необхідно визначити характеристику зазначеного розділу біології, обравши із запропонованих варіантів.
3. Об'єкти дослідження мікології Інший середнє 2Б. Необхідно визначити об'єкти дослідження мікології, обравши із запропонованих варіантів.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Чому біологію вважають наукою XXI століття» 00:30:00 середнє 15Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Чому біологію вважають наукою XXI століття».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Чому біологію вважають наукою XXI століття» 00:45:00 середнє 19Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Чому біологію вважають наукою XXI століття».
2. Перевірна робота з теми «Чому біологію вважають наукою XXI століття» 00:30:00 середнє 13Б. Перевіряються знання основних понятть з теми «Чому біологію вважають наукою XXI століття».