Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Пам'ять Представлено теоретичні відомості про пам'ять людини та її види.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Що називається пам'яттю 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити, що називається пам'яттю, обравши із запропонованих варіантів.
2. Назви кількісних характеристик пам'яті 1 вид - рецептивний легке 1Б. Необхідно визначити назви кількісних характеристик пам'яті, обравши із запропонованих варіантів.
3. Назви якісних характеристик пам'яті 1 вид - рецептивний легке 1Б. Необхідно визначити назви якісних характеристик пам'яті, обравши із запропонованих варіантів.
4. Кількісні характеристики пам'яті 2 вид - інтерпретація легке 2Б. Необхідно визначити кількісні характеристики пам'яті, обравши із запропонованих варіантів.
5. Якісні характеристики пам'яті 2 вид - інтерпретація легке 2Б. Необхідно визначити якісні характеристики пам'яті, обравши із запропонованих варіантів.
6. Відповідність між кількісними і якісними характеристиками пам'яті 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Необхідно встановити відмовідність між кількісними і якісними характеристиками пам'яті.
7. Визначення характеристики рухового виду пам'яті 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику рухового виду пам'яті, обравши із запропонованих варіантів.
8. Визначення характеристики емоційного виду пам'яті 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику емоційного виду пам'яті, обравши із запропонованих варіантів.
9. Визначення характеристики образного виду пам'яті 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику образного виду пам'яті, обравши із запропонованих варіантів.
10. Визначення характеристики словесно-логічного виду пам'яті 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику словесно-логічного виду пам'яті, обравши із запропонованих варіантів.
11. Визначення назви виду пам'яті за змістом матеріалу за характеристикою 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити назву виду пам'яті за змістом матеріалу за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів.
12. Відповідність між характеристикою і назвою виду пам'яті за змістом матеріалу 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Необхідно встановити відповідність між характеристикою і назвою виду пам'яті за змістом матеріалу.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визначення виду пам'яті за часом зберігання інформації Інший середнє 2Б. Необхідно визначити вид пам'яті за часом зберігання інформації.
2. Визначення часу зберігання інформації за вказаним видом пам'яті Інший середнє 2Б. Необхідно визначити час зберігання інформації за вказаним видом пам'яті.
3. Відповідність між часом зберігання інформації і назвою виду пам'яті Інший середнє 3Б. Необхідно встановити відповідність між часом зберігання інформації і назвою виду пам'яті.
4. Мимовільна та довільна пам'ять Інший середнє 1Б. Необхідно визначити вид пам'яті за характеристикою.
5. Відповідність між характеристикою і назвою мимовільного та довільного виду пам'ять Інший середнє 2Б. Необхідно визначити відповідність між характеристикою і назвою виду пам'яті.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Відповідність між назвою виду пам'яті і часом зберігання інформації Інший середнє 3Б. Необхідно встановити відповідність між назвою виду пам'яті і часом зберігання інформації.
2. Визначення мимовільної і довільної пам'яті за характеристикою Інший середнє 1Б. Необхідно визначити характеристику зазначеного виду пам'яті.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Пам'ять» 00:30:00 середнє 14Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми, вміння характеризувати різні види пам'яті.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Пам'ять» 00:25:00 середнє 10Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми, вміння характеризувати різні види пам'яті.
2. Перевірна робота з теми «Пам'ять» 00:30:00 середнє 15Б. Перевіряються знання основних понятть з теми, вміння характеризувати різні види пам'яті.