Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Перша і друга сигнальні системи. Мова Представлено теоретичні відомості про першу і другу сигнальну систему.
2. Навчанння Представленно теоретичні відомості про навчання та його види.
3. Розумова діяльність людини та чинники, що на неї впливають Представлено теоретичні відомості про чинники, які впливають на розвиток розумової діяльності людини.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Перша сигнальна система 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Необхідно визначити характеристику першої сигнальної системи, обравши із запропонованих варіантів.
2. Друга сигнальна система 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Необхідно визначити характеристику другої сигнальної системи, обравши із запропонованих варіантів.
3. Відповідність між характеристикою та назвою виду сигнальної системи 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно встановити відповідність між характеристикою та назвою виду сигнальної системи.
4. Визначення характеристики зазначеного терміну 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику зазначеного терміну, обравши із запропонованих варіантів.
5. Відповідність між характеристикою і терміном 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Необхідно встановити відповідність між характеристикою і терміном.
6. Визначення характеристики зазначеного виду навчання 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Необхідно визначити характеристику зазначеного виду навчання.
7. Відповідність між характеристикою та назвою виду навчання 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Необхідно встановити відповідність між характеристикою і назвою виду навчання.
8. Визначення прикладу зазначеного виду навчання 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити приклад зазначеного виду навчання.
9. Встановлення відповідності між прикладом і назвою виду навчання 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Необхідно встановити відповідність між прикладом і назвою виду навчання.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визначення характеристики складових частин розумової діяльності людини Інший середнє 2Б. Необхідно встановити характеристики зазначених складових частин розумової діяльності людини.
2. Визначення назви складових частин розумової діяльності людини за характеристикою Інший середнє 2Б. Необхідно встановити назву складової частини розумової діяльності людини за характеристикою.
3. Встановлення відповідності між характеристикою і назвою складових частин розумової діяльності людини Інший середнє 4Б. Необхідно встановити відповідність між характеристикою і назвою складових частин розумової діяльності людини.
4. Чинники, що впливають на розумову діяльність людини Інший легке 1Б. Необхідно визначити чинники, що впливають на розумову діяльність людини, обравши із запропонованих варіантів.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визначення виду сигнальної систем за характеристикою Інший середнє 1Б. Необхідно визначити вид сигнальної системи за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів.
2. Визначення терміну за характеристикою Інший середнє 2Б. Необхідно визначити термін за характеристикою.
3. Визначення виду навчання за характеристикою Інший середнє 2Б. Необхідно визначити вид навчання за характеристикою.
4. Визначення виду навчання Інший середнє 2Б. Необхідно визначити вид навчання.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Розумова діяльність. Мова, навчання» 00:30:00 середнє 14Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми, вміння характеризувати розумову діяльність людини та чинники, що на неї впливають.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Розумова діяльність. Мова, навчання» 00:25:00 середнє 10Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми, вміння характеризувати розумову діяльність людини та чинники, що на неї впливають.
2. Перевірна робота з теми «Розумова діяльність. Мова, навчання» 00:30:00 середнє 14Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми, вміння характеризувати розумову діяльність людини та чинники, що на неї впливають.