Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Перша і друга сигнальні системи. Мова | Представлено теоретичні відомості про першу і другу сигнальну систему. |
2. | Навчанння | Представленно теоретичні відомості про навчання та його види. |
3. | Розумова діяльність людини та чинники, що на неї впливають | Представлено теоретичні відомості про чинники, які впливають на розвиток розумової діяльності людини. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Перша сигнальна система | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно визначити характеристику першої сигнальної системи, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Друга сигнальна система | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно визначити характеристику другої сигнальної системи, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Відповідність між характеристикою та назвою виду сигнальної системи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою та назвою виду сигнальної системи. |
4. | Визначення характеристики зазначеного терміну | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику зазначеного терміну, обравши із запропонованих варіантів. |
5. | Відповідність між характеристикою і терміном | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою і терміном. |
6. | Визначення характеристики зазначеного виду навчання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно визначити характеристику зазначеного виду навчання. |
7. | Відповідність між характеристикою та назвою виду навчання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою і назвою виду навчання. |
8. | Визначення прикладу зазначеного виду навчання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити приклад зазначеного виду навчання. |
9. | Встановлення відповідності між прикладом і назвою виду навчання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між прикладом і назвою виду навчання. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення характеристики складових частин розумової діяльності людини | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно встановити характеристики зазначених складових частин розумової діяльності людини. |
2. | Визначення назви складових частин розумової діяльності людини за характеристикою | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно встановити назву складової частини розумової діяльності людини за характеристикою. |
3. | Встановлення відповідності між характеристикою і назвою складових частин розумової діяльності людини | Інший | середнє | 4Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою і назвою складових частин розумової діяльності людини. |
4. | Чинники, що впливають на розумову діяльність людини | Інший | легке | 1Б. | Необхідно визначити чинники, що впливають на розумову діяльність людини, обравши із запропонованих варіантів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення виду сигнальної систем за характеристикою | Інший | середнє | 1Б. | Необхідно визначити вид сигнальної системи за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Визначення терміну за характеристикою | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити термін за характеристикою. |
3. | Визначення виду навчання за характеристикою | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити вид навчання за характеристикою. |
4. | Визначення виду навчання | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити вид навчання. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Розумова діяльність. Мова, навчання» | 00:30:00 | середнє | 14Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми, вміння характеризувати розумову діяльність людини та чинники, що на неї впливають. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Розумова діяльність. Мова, навчання» | 00:25:00 | середнє | 10Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми, вміння характеризувати розумову діяльність людини та чинники, що на неї впливають. |
2. | Перевірна робота з теми «Розумова діяльність. Мова, навчання» | 00:30:00 | середнє | 14Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми, вміння характеризувати розумову діяльність людини та чинники, що на неї впливають. |