Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Тепловий стан тіл. Температура та її вимірювання | Тепловий стан тіл. Температура та її вимірювання. |
2. | Залежність розмірів фізичних тіл від температури | Залежність розмірів фізичних тіл від температури. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Теплові явища | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на закріплення знань про теплові явища. |
2. | Залежність розмірів від температури | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Закріплення знань про залежність розмірів тіл від температури. |
3. | Одиниця вимірювання коефіцієнта розширення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Закріплення знань про одиниці вимірювання коефіцієнта лінійного розширення. |
4. | Температура | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Закріплюються знань на основні поняття і визначення. |
5. | Одиниця вимірювання температури | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Закріплення знаннь про одиниці вимірювання температури. |
6. | З чим пов’язана температура тіла? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Закріплення знань про фактори, від яких залежить температура тіла. |
7. | Вимірювання температури | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Закріплення знань про прилад, яким вимірюється температура. |
8. | Реперні точки шкали Цельсія | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Закріплення знаннь про реперні точки шкали Цельсія. |
9. | Вибери теплові явища | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Закріплення знаннь про теплові явища. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Як рухаються молекули? | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення знань про рух молекул. |
2. | Переведення одиниць | Інший | важке | 3Б. | Ровиваються вміння переводити одиниці. |
3. | Переведення Кельвінів у Цельсії | Інший | важке | 3Б. | Розвиваються вміння переводити з температури в Кельвінах у градуси Цельсія. |
4. | Рідинний термометр | Інший | важке | 3Б. | Закріплення знань про те, залежність якої величини від температури покладена в основу роботи різних термометрів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Температура — довжина стовпчика | Інший | важке | 4Б. | Розвиваються вміння розв’язувати задачі. |
2. | Знайди різницю температур | Інший | важке | 3Б. | Розвиваються вміння розв’язувати задачі. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Тепловий стан тіл. Температура та її вимірювання» | 00:00:00 | середнє | 10Б. | Вдосконалення знань і вмінь з теми «Тепловий стан тіл. Температура та її вимірювання». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Тепловий стан тіл. Температура та її вимірювання» | 00:00:00 | середнє | 12Б. | Перевірка знань і вмінь з теми «Тепловий стан тіл. Температура та її вимірювання». |
2. | Перевірочна робота з теми «Тепловий стан тіл. Температура та її вимірювання» | 00:00:00 | важке | 11Б. | Перевірка знань і вмінь з теми «Тепловий стан тіл. Температура та її вимірювання». |