Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла Формувати знання про світлові явища, джерела та приймачі світла.
2. Світловий промінь і світловий пучок. Закон прямолінійного поширення світла Формувати знання про світловий промінь, прямолінійне поширення світла.
3. Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало Формувати знання про явище відбивання світла, закони відбивання світла, про особливості відбивання світла в плоскому дзеркалі.
4. Заломлення світла на межі поділу двох середовищ Формувати знання про явище заломлення світла на межі поділу двох середовищ, про закони заломлення світла.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Джерела світла (природні/штучні) 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формування знань про джерела світла.
2. Затемнення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формування знань про умови, які необхідні для Сонячного затемнення.
3. Кут заломлення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формування вмінь визначати по рисунку, який із кутів є кутом заломлення.
4. Кут відхилення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі.
5. На скільки збільшиться відстань 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі.
6. Знайди швидкість 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі.
7. Джерела світла (теплові/люмінісцентні) 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формування знань про джерела світла.
8. Під яким кутом падає промінь 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі.
9. Знайди час 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі.
10. Кут заломлення 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі.
11. Кут між променями 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі.
12. Знайди час 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі.
13. Знайди відстань 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі.
14. На скільки зменшиться відстань 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі.
15. Кут між падаючим і відбитим променями 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі.
16. Кут між відбитим і падаючим променями 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі.
17. Відбивання від плоского дзеркала 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі.
18. Знайди швидкість 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі.
19. Розміри дзеркала 3 вид - аналіз середнє 1Б. Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі.
20. Висота дерева 3 вид - аналіз важке 1Б. Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Висота дерева Інший середнє 1Б. Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі.
2. Товщина пластинки Інший важке 1Б. Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі.
3. Повне відбивання Інший важке 1Б. Формування вмінь і навичок розв6язувати задачі.
4. Відстань до екрана Інший важке 1Б. Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі.
5. Вертикальний промінь (вверх) Інший важке 1Б. Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі.
6. Відбивання від двох дзеркал Інший важке 1Б. Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі.
7. Вертикальний промінь (вниз) Інший важке 1Б. Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі.
8. Тінь від диска Інший важке 1Б. Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Світлові явища» 00:00:00 легке 6Б. Закріплення знань з теми «Світлові явища».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Світлові явища» 00:00:00 середнє 8Б. Закріплення знань з теми «Світлові явища».
2. Перевірочна робота з теми «Світлові явища» 00:00:00 середнє 8Б. Перевірка знань з теми «Світлові явища».