Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла | Формувати знання про світлові явища, джерела та приймачі світла. |
2. | Світловий промінь і світловий пучок. Закон прямолінійного поширення світла | Формувати знання про світловий промінь, прямолінійне поширення світла. |
3. | Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало | Формувати знання про явище відбивання світла, закони відбивання світла, про особливості відбивання світла в плоскому дзеркалі. |
4. | Заломлення світла на межі поділу двох середовищ | Формувати знання про явище заломлення світла на межі поділу двох середовищ, про закони заломлення світла. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Джерела світла (природні/штучні) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування знань про джерела світла. |
2. | Затемнення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування знань про умови, які необхідні для Сонячного затемнення. |
3. | Кут заломлення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування вмінь визначати по рисунку, який із кутів є кутом заломлення. |
4. | Кут відхилення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
5. | На скільки збільшиться відстань | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
6. | Знайди швидкість | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
7. | Джерела світла (теплові/люмінісцентні) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування знань про джерела світла. |
8. | Під яким кутом падає промінь | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
9. | Знайди час | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
10. | Кут заломлення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
11. | Кут між променями | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
12. | Знайди час | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
13. | Знайди відстань | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
14. | На скільки зменшиться відстань | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
15. | Кут між падаючим і відбитим променями | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
16. | Кут між відбитим і падаючим променями | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
17. | Висота дерева | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
18. | Товщина пластинки | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
19. | Повне відбивання | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв6язувати задачі. |
20. | Відстань до екрана | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
21. | Вертикальний промінь (вверх) | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
22. | Відбивання від двох дзеркал | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
23. | Вертикальний промінь (вниз) | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
24. | Тінь від диска | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
25. | Відбивання від плоского дзеркала | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
26. | Знайди швидкість | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
27. | Розміри дзеркала | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
28. | Висота дерева | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Світлові явища» | 00:00:00 | легке | 6Б. | Закріплення знань з теми «Світлові явища». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Світлові явища» | 00:00:00 | середнє | 8Б. | Закріплення знань з теми «Світлові явища». |
2. | Перевірочна робота з теми «Світлові явища» | 00:00:00 | середнє | 8Б. | Перевірка знань з теми «Світлові явища». |