Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Градусна сітка | Визначення понять «географічна карта», «паралелі», «меридіани». |
2. | Географічні координати | Визначення поняття «географічні координати». Координати Північного та Південного полюсів, екватора та Гринвіцького меридіану. |
3. | Географічна широта та довгота | Визначення понять «географічна широта», «географічна довгота». Характеристика географічної широти та довготи. |
4. | Визначення географічних координат | Визначення географічної широти та довготи місцевості. |
5. | Визначення відстаней | Визначення відстаней за паралелями та меридіанами. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Поняття | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення понять «градусна сітка», «паралелі», «меридіани», «географічні координати». |
2. | Робота з картою | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити основні елементи градусної сітки та географічні координати. |
3. | Твердження | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Визначення відстаней за географічними координатами. |
4. | Координати точок | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Закріплення практичних умінь щодо визначення географічних координат точок. |
5. | Елементи градусної сітки | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Закріплення знань щодо елементів градусної сітки. |
6. | Показники | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначити показники географічної широти та довготи екватора, початкового меридіану, полюсів. |
7. | Напрямки та відстані на карті | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення знань щодо визначення відстаней та напрямків на карті. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Відстань | Інший | середнє | 2Б. | Визначення відстаней між об'єкти за меридіанами та паралелями. |
2. | Практичне завдання | Інший | важке | 3Б. | Визначити географічні координати точок. |
3. | Задача | Інший | важке | 3Б. | Визначити відстань між об'єктами за географічними координатами. |
4. | Відповідності | Інший | важке | 3Б. | Установити відповідність між поняттям та його описом. Визначення понять «градусна сітка», «географічні координати», «меридіани», «паралелі», «географічна широта», «географічна довгота». |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Градусна сітка | Інший | легке | 1Б. | Визначити чи вірним є твердження щодо елементів градусної сітки. |
2. | Широта та довгота | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення знань щодо географічних координат. |
3. | Визначення координат | Інший | важке | 3Б. | Визначити географічні координати точок. |
4. | Визначення відстаней | Інший | важке | 3Б. | Закріплення знань щодо особливостей визначення відстаней між об'єкта за елементами градусної сітки. |
5. | Теорія | Інший | важке | 3Б. | Закріплення знань елементів градусної сітки та географічних координат. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Градусна сітка» | 00:25:00 | середнє | 7Б. | Закріплення знань з теми «Градусна сітка». |
2. | Тренування з теми «Географічні координати» | 00:25:00 | середнє | 4Б. | Закріплення знань з теми «Географічні координати». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Градусна сітка. Географічні координати» | 00:30:00 | середнє | 6Б. | Закріплення знань з теми «Градусна сітка. Географічні координати». |
2. | Перевірочна робота з теми «Градусна сітка. Географічні координати» | 00:30:00 | середнє | 9Б. | Перевірка рівня засвоєння знань з теми «Градусна сітка. Географічні координати». |