Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Орієнтування на місцевості Поняття «орієнтування на місцевості», «сторони горизонту». Основні та проміжні сторони горизонту.
2. Способи орієнтування Орієнтування на місцевості за допомогою Сонця, за полярною зорею, за місцевими ознаками, за компасом.
3. Прилади для орієнтування Поняття «компас», «гномон». Особливості визначення сторін горизонту за допомогою компаса та гномона.
4. Давні прилади для орієнтування Історія створення компасу та гномону.
5. Азимут Поняття «азимут». Особливості визначення азимута місцевості.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Поняття 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначення понять «орієнтування на місцевості», «сторони горизонту», «компас», «азимут».
2. Робота з азимутом 1 вид - рецептивний легке 1Б. Закріплення знань щодо азимута та роботи з ним.
3. Головне про орієнтування 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Визначити чи вірним є твердження щодо орієнтування на місцевості.
4. Способи орієнтування 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити основні способи орієнтування на місцевості.
5. Прилади для визначення сторін горизонту 1 вид - рецептивний легке 1Б. Закріплення знань щодо компасу та роботи з ним.
6. Сторони горизонту 3 вид - аналіз середнє 2Б. Закріплення знань щодо сторін горизонту.
7. Гномон 3 вид - аналіз середнє 2Б. Закріплення знань щодо давніх приладів для орієнтування на місцевості.
8. Компас та гномон 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Закріплення знань щодо приладів, які використовуються для орієнтування на місцевості.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Орієнтування за місцевими ознаками Інший середнє 2Б. Закріплення знань щодо орієнтування за місцевими ознаками.
2. Орієнтування Інший середнє 2Б. Закріплення знань щодо орієнтування на місцевості.
3. Орієнтування на місцевості Інший важке 3Б. Закріплення знань щодо способів орієнтування на місцевості.
4. Азимут та сторони горизонту Інший важке 3Б. Установити відповідність між стороною горизонту та азимутом, який їх відповідає.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Головне про орієнтування Інший важке 3Б. Закріплення знань щодо орієнтування на місцевості.
2. Вміння орієнтуватися Інший важке 3Б. Закріплення знань щодо способів орієнтування на місцевості.
3. Відповідність Інший важке 3Б. Установити відповідність між азимутом та стороною горизонту, якій він відповідає.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Способи орієнтування на місцевості» 00:20:00 середнє 6Б. Закріплення знань з теми «Способи орієнтування на місцевості».
2. Тренування з теми «Орієнтування на місцевості» 00:20:00 середнє 5Б. Закріплення знань з теми «Орієнтування на місцевості».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Орієнтування на місцевості» 00:25:00 середнє 8Б. Закріплення знань з теми «Орієнтування на місцевості».
2. Перевірочна робота з теми «Орієнтування на місцевості» 00:30:00 середнє 10Б. Перевірка рівня засвоєння знань з теми «Орієнтування на місцевості».