Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Множення вектора на число | Закон множення вектора на число. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Множення вектора на число | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Множення вектора на число. |
2. | Множення вектора на число та колінеарність векторів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Закріплення знань про множення вектора на число та колінеарність векторів. |
3. | Співнапрямлені і протилежно напрямлені вектори | 2 вид - інтерпретація | середнє | 6Б. | Потрібно помножити вектор на число так, щоб вийшли співнапрямлені або протилежно напрямлені вектори. |
4. | Співвідношення відрізків | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Використання співвідношення відрізків для визначення коефіцієнта при множенні векторів. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Множення і розкладання векторів | Інший | середнє | 4Б. | Потрібно розкласти вектор на дані вектори, застосувавши знання про множення вектора на число. |
2. | Множення і віднімання векторів | Інший | важке | 3Б. | Перевірка знань про віднімання і множення векторів, вираження вектора через дані вектори. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Співвідношення відрізків | Інший | середнє | 4Б. | Визначення коефіцієнта множення векторів залежно від даного співвідношення відрізків. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Множення векторів на число» | 00:20:00 | середнє | 15Б. | Тренування навичок множення вектора на число. Перевірка знань про рівні, протилежні, співнапрямлені й протилежно напрямлені вектори. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Множення векторів на число» | 00:10:00 | середнє | 18Б. | Закріплення навичок множення вектора на число, перевірка знань про рівні, протилежні, співнапрямлені й протилежно напрямлені вектори. |