Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Методи дослідження у хімії | Наводяться характеристики основних методів наукових досліджень у хімії: спостереження, вимірювання, експерименту, аналізу, синтезу. |
2. | Агрегатний стан речовин | Знати, вміти розрізняти і давати характеристику агрегатним станам речовин. Вміти наводити приклади. |
3. | Різноманітність фізичних властивостей речовин | Знати, вміти розрізняти і давати характеристику фізичним властивостям речовини: запах, колір, смак, твердість, температури кипіння і плавлення, густина, розчинність у воді, гнучкість, пластичність, здатність проводити тепло і електричний струм. Вміти наводити приклади. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Методи дослідження | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Необхідно вказати термін, який характеризує данне визначення. Закріплюються знання про методи дослідження на уроках хімії. |
2. | Визнач колір речовини | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Необхідно визначити колір вказаної речовини. Вдосконалюються знання про фізичні властивості речовин. |
3. | Визнач речовину з запахом | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно вказати речовину, яка має запах. Вдосконалюються знання про фізичні властивості речовин. |
4. | Визнач смак речовини | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Необхідно визначити смак вказаних речовин. Вдосконалюються знання про фізичні властивості речовин. |
5. | Процес переходу агрегатного стану | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно правильно вказати назву процесу переходу з одного агрегатного стану в інший. |
6. | Тепло- і електроплопровідність речовин | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Серед запропонованих речовин треба обрати метали або сплави, які будуть проводити електричний струм і тепло. Закріплюються знання фізичних властивостей речовин. |
7. | Фізичні властивості | 3 вид - аналіз | важке | 14Б. | Необхідно заповнити таблицю, вказавши фізичні властивості речовин. Вдосконалюється вміння використовувати теоретичні знання на практиці. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Властивості речовини | Інший | середнє | 4Б. | Знати за якими фізичними властивостями розрізняються речовини. Вміти на практичних прикладах давати найпростішу характеристику речовини, обираючи правильну фізичну властивість із запропонованих варіантів відповідей. |
2. | Характеристика властивостей речовини | Інший | важке | 7Б. | Знати за якими фізичним властивостям розрізняються речовини. Вміти на прикладах давати характеристику речовини, використовуючи додаткові джерела інформації. Працюючи з інформацією навчитися обирати правильні фізичні властивості речовини із запропонованих варіантів відповідей. |
3. | Узагальнення за темою «Фізичні тіла та речовини» | Інший | середнє | 1Б. | Вміти на прикладах застосовувати знання з теми «Фізичні властивості речовин», робити висновки. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач речовину без запаху | Інший | легке | 1Б. | Необхідно вказати речовину, яка не має запаху. Вдосконалюються знання про фізичні властивості речовин. |
2. | Електропровідність речовин | Інший | середнє | 1Б. | Серед запропонованих речовин треба обрати речовини, які не будуть проводити електричний струм і тепло. Закріплюються знання фізичних властивостей речовин. |
3. | Агрегатний стан | Інший | середнє | 1Б. | Із запропонованих речовин необхідно обрати ті, які знаходяться у вказаному агрегатному стані. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Фізичні властивості речовин» | 00:12:00 | середнє | 26Б. | Навчити учнів розрізняти основні фізичні властивості речовин. Навчити застосовувати свої знання на практиці, вільно орієнтуючись у поняттях за данною темою. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Фізичні властивості речовин» | 00:15:00 | середнє | 14Б. | Вдосконалюється вміння учнів розрізняти основні фізичні властивості речовин, застосовувати свої знання на практиці, вільно орієнтуючись у поняттях за данною темою. |
2. | Перевірна робота з теми «Фізичні властивості речовин» | 00:15:00 | середнє | 23Б. | Вдосконалюється вміння учнів розрізняти основні фізичні властивості речовин, застосовувати свої знання на практиці, вільно орієнтуючись у поняттях за данною темою. |