Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Розчин і його компоненти | Представлено теоретичні відомості про розчин та його компоненти. |
2. | Відмінні ознаки істиних розчинів, емульсій і суспензій | Знати характерні ознаки істинних розчинів, що відрізняють їх від суспензій і колоїдних розчинів. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Укажи водний розчин | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно обрати назву водного розчину із запропонованих варіантів. |
2. | Обери водні розчини і їх компоненти | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно обрати назву водного розчину та його компонентів із запропонованих варіантів. |
3. | Характерні ознаки істинних розчинів | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Знати характерні ознаки водних розчинів. |
4. | Визначення розчинів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знати і розуміти визначення розчинів. |
5. | Розчини і суспензії | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Вміти характеризувати відмінності водних розчинів від суспензій на конкретних прикладах. |
6. | Розчини та емульсії | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Вміти характеризувати відмінності істиних розчинів від емульсій на конкретних прикладах. |
7. | Масова частка кухонної солі у розчині | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно обчислити масову частку кухонної солі у розчині. |
8. | Масова частка за вказаними масами солі і розчину | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно визначити масову частку солі за вказаною масою розчиненої речовини і маси розчину. |
9. | Маса лугу у розчині | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Необхідно визначити масу лугу за вказаною масовою часткою та масою розчину. |
10. | Маса води у розчині нітрату | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Необхідно визначити масу води за вказаною масою розчиненої речовини та масовою часткою розчину. |
11. | Масова частка сульфату за масою речовини і води | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Необхідно визначити масову частку сульфату за вказаною масою розчиненої речовини і масою води, що входить до складу розчину. |
12. | Маса натрій хлориду для приготування фізіологічного розчину | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно визначити масу натрій хлориду для приготування певної кількості фізіологічного розчину. |
13. | Об'єм води для приготування фізіологічного розчину | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно визначити об'єм води для приготування фізіологічного розчину за відомою масою розчиненої речовини. |
14. | Масова частка розчину з додаванням речовини | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Необхідно визначити масову частку розчиненої речовини у розчині після додавання солі. |
15. | Масова частка розчину з додаванням води | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Необхідно визначити масову частку розчиненої речовини у розчині після додавання води. |
16. | Масова частка розчину після випаровування | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Необхідно визначити масову частку розчиненої речовини у розчині після випаровування води. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Розчин і його компоненти» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Призначений для самоперевірки учнями рівня засвоєння основних понять теми «Розчин і його компоненти». Учні повинні мати уявлення про водні розчини, їх компоненти, про характерні особливості розчинів, що відрізняють їх від суспензій. Відпрацьовується вміння розраховувати масову частку розчиненої речовини. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Розчин і його компоненти» | 00:25:00 | середнє | 8Б. | Призначений для самоперевірки учнями рівня засвоєння основних понять теми «Розчин і його компоненти». Учні повинні мати уявлення про водні розчини, їх компоненти, про характерні особливості розчинів, що відрізняють їх від суспензій. Відпрацьовується вміння розраховувати масову частку розчиненої речовини. |
2. | Перевірна робота з теми «Розчин і його компоненти» | 00:30:00 | середнє | 6Б. | Призначений для самоперевірки учнями рівня засвоєння основних понять теми «Розчин і його компоненти». Учні повинні мати уявлення про водні розчини, їх компоненти, про характерні особливості розчинів, що відрізняють їх від суспензій. Відпрацьовується вміння розраховувати масову частку розчиненої речовини. |