Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Розчин і його компоненти Представлено теоретичні відомості про розчин та його компоненти.
2. Відмінні ознаки істиних розчинів, емульсій і суспензій Знати характерні ознаки істинних розчинів, що відрізняють їх від суспензій і колоїдних розчинів.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Укажи водний розчин 1 вид - рецептивний легке 1Б. Необхідно обрати назву водного розчину із запропонованих варіантів.
2. Обери водні розчини і їх компоненти 1 вид - рецептивний легке 1Б. Необхідно обрати назву водного розчину та його компонентів із запропонованих варіантів.
3. Характерні ознаки істинних розчинів 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Знати характерні ознаки водних розчинів.
4. Визначення розчинів 1 вид - рецептивний легке 1Б. Знати і розуміти визначення розчинів.
5. Розчини і суспензії 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Вміти характеризувати відмінності водних розчинів від суспензій на конкретних прикладах.
6. Розчини та емульсії 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Вміти характеризувати відмінності істиних розчинів від емульсій на конкретних прикладах.
7. Масова частка кухонної солі у розчині 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно обчислити масову частку кухонної солі у розчині.
8. Масова частка за вказаними масами солі і розчину 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Необхідно визначити масову частку солі за вказаною масою розчиненої речовини і маси розчину.
9. Маса лугу у розчині 3 вид - аналіз середнє 1Б. Необхідно визначити масу лугу за вказаною масовою часткою та масою розчину.
10. Маса води у розчині нітрату 3 вид - аналіз середнє 1Б. Необхідно визначити масу води за вказаною масою розчиненої речовини та масовою часткою розчину.
11. Масова частка сульфату за масою речовини і води 3 вид - аналіз середнє 1Б. Необхідно визначити масову частку сульфату за вказаною масою розчиненої речовини і масою води, що входить до складу розчину.
12. Маса натрій хлориду для приготування фізіологічного розчину 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Необхідно визначити масу натрій хлориду для приготування певної кількості фізіологічного розчину.
13. Об'єм води для приготування фізіологічного розчину 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Необхідно визначити об'єм води для приготування фізіологічного розчину за відомою масою розчиненої речовини.
14. Масова частка розчину з додаванням речовини 3 вид - аналіз важке 1Б. Необхідно визначити масову частку розчиненої речовини у розчині після додавання солі.
15. Масова частка розчину з додаванням води 3 вид - аналіз важке 1Б. Необхідно визначити масову частку розчиненої речовини у розчині після додавання води.
16. Масова частка розчину після випаровування 3 вид - аналіз важке 1Б. Необхідно визначити масову частку розчиненої речовини у розчині після випаровування води.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Розчин і його компоненти» 00:20:00 середнє 9Б. Призначений для самоперевірки учнями рівня засвоєння основних понять теми «Розчин і його компоненти». Учні повинні мати уявлення про водні розчини, їх компоненти, про характерні особливості розчинів, що відрізняють їх від суспензій. Відпрацьовується вміння розраховувати масову частку розчиненої речовини.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Розчин і його компоненти» 00:25:00 середнє 8Б. Призначений для самоперевірки учнями рівня засвоєння основних понять теми «Розчин і його компоненти». Учні повинні мати уявлення про водні розчини, їх компоненти, про характерні особливості розчинів, що відрізняють їх від суспензій. Відпрацьовується вміння розраховувати масову частку розчиненої речовини.
2. Перевірна робота з теми «Розчин і його компоненти» 00:30:00 середнє 6Б. Призначений для самоперевірки учнями рівня засвоєння основних понять теми «Розчин і його компоненти». Учні повинні мати уявлення про водні розчини, їх компоненти, про характерні особливості розчинів, що відрізняють їх від суспензій. Відпрацьовується вміння розраховувати масову частку розчиненої речовини.