Теорія:

Відкривання проєкту
Збережений на носії проект можна відкрити в середовищі Scratch 3. Для цього потрібно виконати Файл →  Завантажити з вашого комп'ютера
 
10.PNG Рис.1
 
У результаті виконання цієї команди відкривається вікно Відкрити проєкт, у якому слід:
1. Відкрити вміст потрібної папки.
2. Вибрати ім’я файла з проектом.
3. Вибрати кнопку Відкрити.
Якщо при цьому у вікні середовища знаходиться інший алгоритм, то відкривається панель (рис.2), вибором кнопки якої можна зберегти або не зберігати цей проект.
 
Screenshot_1.png Рис.2
Редагування проєкту
Складену в середовищі програму можна редагувати: видаляти блоки з командами, додавати нові блоки з командами, копіювати й переміщувати блоки з командами, змінювати значення в командах тощо.
Видалити окремий блок з командою можна:
• перетягнувши його на вкладку Скрипти;
• виконавши команду Вилучити контекстного меню;
• виконавши алгоритм:
            — Вибрати кнопку Вилучити вилучити.PNG
            — Вибрати потрібний блок. 
Видалити групу блоків з командами можна:
• перетягнувши її на вкладку Скрипти;
• виконавши команду вилучити контекстного меню її першого блока;
• виконавши алгоритм:
1. Вибрати кнопку Вилучити.
2. Вибрати перший блок групи.
Якщо потрібно вилучити один або кілька блоків із середини групи блоків, потрібно спочатку відокремити ці блоки від групи, після чого вилучити їх.
Для вставлення блока з командою до програми треба перетягнути його з вкладки Скрипти і розмістити в потрібному місці програми.
Блок або групу блоків можна копіювати (дублювати). Для цього слід:
1. Відкрити контекстне меню блока або першого блока групи (рис.3).
2. Виконати команду Дублювати.
3. Перетягнути копію блока або групи блоків, що утворилася, у потрібне місце алгоритму.                                          
4. Клацнути ліву кнопку миші.
    
 дубль.PNG  Рис.3                      
Замість контекстного меню можна використати кнопку Дублювати дублювати.PNG.