Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Апаратна складова інформаційної системи | Формування знань, умінь і навичок з теми «Апаратна складова інформаційної системи». |
2. | Програмна складова інформаційної системи | Формування знань, умінь і навичок з теми «Програмна складова інформаційної системи». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Обери правильну відповідь | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння обирати одну правильну відповідь на теоретичні запитання з теми «Апаратна складова інформаційної системи». Систематизувати теоретичні знання з теми «Апаратна складова інформаційної системи». |
2. | Поняття програмного забезпечення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння обирати одну правильну відповідь на теоретичні запитання з теми «Програмна складова інформаційної системи». |
3. | Пристрій введення чи виведення? | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Формувати вміння визначати вид пристрою, зображеного на картинці. |
4. | Що не відноситься до апаратної складової? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання-тренажер на закріплення навичок визначати з переліку елементів ті, які не відносяться до апаратної складової інформаційної системи. |
5. | Обери зайве | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання-тренажер на закріплення навичок визначати з переліку елементів ті, які не відносяться до програмної складової інформаційної системи. |
6. | Встановити відповідність | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати призначення програми. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Про яку програму спеціального призначення йде мова? | Інший | важке | 2Б. | Формувати вміння визначати назву програми спеціального призначення за її описом. |
2. | Основні поняття апаратної складової | Інший | важке | 2Б. | Засвоєння вивченого теоретичного матеріалу з теми «Апаратна складова інформаційної системи». |
3. | З’ясуйте призначення пристроїв | Інший | важке | 3Б. | Формування вміння визначати призначення пристроїв, які зображено на малюнках. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Пристрій введення інформації та його назва | Інший | середнє | 2Б. | Завдання-тренажер на визначення назви приладу. |
2. | Комп'ютерні пристрої | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення і систематизація вивченого матеріалу по темі «Пристрої введення та виведення». |
3. | Пристрої введення, виведення і зберігання | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалити вміння визначати призначення пристрою. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Апаратна та програмна складові інформаційної системи» | 07:00:00 | середнє | 9Б. | Вдосконалення вмінь і навичок з теми «Апаратна та програмна складові інформаційної системи». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Перевірочна робота з теми «Апаратна та програмна складові інформаційної системи» | 10:00:00 | середнє | 11Б. | Перевірка знань з теми «Апаратна та програмна складові інформаційної системи». |
2. | Домашня робота з теми «Апаратна та програмна складові інформаційної системи» | 10:00:00 | середнє | 13Б. | Узагальнення знань з теми «Апаратна та програмна складові інформаційної системи». |