Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Метод поділу складної задачі на підзадачі | Опис методу покрокової деталізації та алгоритму створення функцій користувача. |
2. | Обчислення з використанням функцій користувача | Опис правил передавання значень з функції в основну програму. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Заверши висловлювання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання правил опису і виклику функції. |
2. | Знайди відповідь | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання поняття області видимості змінних. |
3. | Як функції передати значення? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання правил виклику функції. |
4. | Як повернути значення функції? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на знання правил виклику функції. |
5. | Заповни пропуск в операторі виклику функції | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на знання правил виклику функцій. |
6. | Визнач призначення операторів | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Завдання на знання синтаксису опису та виклику функції. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Обчисли результат виконання функції | Інший | важке | 4Б. | Завдання на обчислення результату виконання функції. |
2. | Як викликано функцію? | Інший | важке | 3Б. | Завдання на виконання фукнкції з різними параметрами. |
3. | Поясни помилку | Інший | важке | 4Б. | Завдання на пошук помилок в описі та виклику функції. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач формальні параметри та аргументи функції | Інший | середнє | 2Б. | Завдання на визначення формальних параметрів і аргументів функції. |
2. | Знайди локальні і глобальні змінні | Інший | середнє | 2Б. | Завдання на визначення області видимості змінних. |
3. | Обчисли результат виконання функції | Інший | важке | 4Б. | Завдання на обчислення результату виконання функції. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Розв’язування задач методом поділу на підзадачі» | 00:30:00 | важке | 21Б. | Удосконалення знань з теми «Розв’язування задач методом поділу на підзадачі». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Розв’язування задач методом поділу на підзадачи» | 00:30:00 | важке | 12Б. | Закріплення знань з теми «Розв’язування задач методом поділу на підзадачи» |
2. | Перевірочна робота з теми «Розв’язування задач методом поділу на підзадачи» | 00:30:00 | важке | 12Б. | Перевірка засвоєння знань з теми «Розв’язування задач методом поділу на підзадачи» |