Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Розв’язування задач методом поділу на підзадачі Опис методу покрокової деталізації.
2. Опис допоміжних алгоритмів у середовищі Scrаtch Правила створення власних блоків у середовищі Scrаtch

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Що таке допоміжний алгоритм? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Завдання на знання методу покрокової деталізації.
2. Як викликати допоміжний алгоритм? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Завдання на знання правила створення та виклику допоміжного алгоритму.
3. Як створити допоміжний алгоритм? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Завдання на знання методу покрокової деталізації.
4. Які фігури? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Завдання на уміння виконуватидопоміжні алгоритми.
5. Як рухається виконавець? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Завдання на уміння виконувати алгоритми, що містять виклики допоміжних алгоритмів.
6. Скільки кроків? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Завдання на уміння виконувати алгоритми, що містять виклики допоміжних алгоритмів.
7. Який блок виконується? 3 вид - аналіз важке 3Б. Завдання на уміння виконувати алгоритми, що містять виклики допоміжних алгоритмів.
8. Що намалює виконавець? 3 вид - аналіз важке 3Б. Завдання на уміння виконуватидопоміжні алгоритми.
9. Обчисли значення 3 вид - аналіз важке 3Б. Завдання на уміння викликати і виконувати допоміжні алгоритми.
10. Визнач результат 3 вид - аналіз важке 3Б. Завдання на уміння викликати і виконувати допоміжні алгоритми.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Який шлях пройде виконавець? Інший важке 3Б. Завдання на уміння виконувати алгоритми, що містять виклики допоміжних алгоритмів.
2. Cкільки разів виконується блок? Інший важке 3Б. Завдання на уміння виконувати алгоритми, що містять виклики допоміжних алгоритмів.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Розв’язування задач методом поділу на підзадачі» 00:20:00 середнє 7Б. Удосконалення знань з теми «Розв’язування задач методом поділу на підзадачі».
2. Тренування №2 з теми «Розв’язування задач методом поділу на підзадачі» 00:20:00 важке 14Б. Удосконалення знань з теми «Розв’язування задач методом поділу на підзадачі».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Розв’язування задач методом поділу на підзадачі» 00:30:00 важке 21Б. Закріплення знань з теми «Розв’язування задач методом поділу на підзадачі».
2. Перевірочна робота з теми «Розв’язування задач методом поділу на підзадачі» 00:30:00 важке 21Б. Перевірка засвоєння знань з теми «Розв’язування задач методом поділу на підзадачі».