Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Розв’язування задач методом поділу на підзадачі | Опис методу покрокової деталізації. |
2. | Опис допоміжних алгоритмів у середовищі Scrаtch | Правила створення власних блоків у середовищі Scrаtch |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що таке допоміжний алгоритм? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання методу покрокової деталізації. |
2. | Як викликати допоміжний алгоритм? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання правила створення та виклику допоміжного алгоритму. |
3. | Як створити допоміжний алгоритм? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання методу покрокової деталізації. |
4. | Які фігури? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на уміння виконуватидопоміжні алгоритми. |
5. | Як рухається виконавець? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на уміння виконувати алгоритми, що містять виклики допоміжних алгоритмів. |
6. | Скільки кроків? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на уміння виконувати алгоритми, що містять виклики допоміжних алгоритмів. |
7. | Який блок виконується? | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на уміння виконувати алгоритми, що містять виклики допоміжних алгоритмів. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що намалює виконавець? | Інший | важке | 3Б. | Завдання на уміння виконуватидопоміжні алгоритми. |
2. | Обчисли значення | Інший | важке | 3Б. | Завдання на уміння викликати і виконувати допоміжні алгоритми. |
3. | Визнач результат | Інший | важке | 3Б. | Завдання на уміння викликати і виконувати допоміжні алгоритми. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Який шлях пройде виконавець? | Інший | важке | 3Б. | Завдання на уміння виконувати алгоритми, що містять виклики допоміжних алгоритмів. |
2. | Cкільки разів виконується блок? | Інший | важке | 3Б. | Завдання на уміння виконувати алгоритми, що містять виклики допоміжних алгоритмів. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Розв’язування задач методом поділу на підзадачі» | 00:20:00 | середнє | 7Б. | Удосконалення знань з теми «Розв’язування задач методом поділу на підзадачі». |
2. | Тренування №2 з теми «Розв’язування задач методом поділу на підзадачі» | 00:20:00 | важке | 14Б. | Удосконалення знань з теми «Розв’язування задач методом поділу на підзадачі». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Розв’язування задач методом поділу на підзадачі» | 00:30:00 | важке | 21Б. | Закріплення знань з теми «Розв’язування задач методом поділу на підзадачі». |
2. | Перевірочна робота з теми «Розв’язування задач методом поділу на підзадачі» | 00:30:00 | важке | 21Б. | Перевірка засвоєння знань з теми «Розв’язування задач методом поділу на підзадачі». |