Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Середовище створення проєктів IDLE | Оптс вікон середовища створення проєктів IDLE. |
2. | Команда присвоювання. Характеристики змінної | Схема виконання команди присвоювання, опис характеристик змінних. |
3. | Команди введення і виведення даних | Опис синтаксису і семантики команд введення/виведення. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Призначення вікон IDLE | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання призначення основних вікон IDLE Python. |
2. | Як виконати дію? | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Завдання на встановлення відповідності між командами та їхнім призначенням |
3. | Як описати величину? | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Уміння описувати величину, визначати типи констант і змінних, що використовуються в програмі. |
4. | Установи відповідність | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Завдання на знання характеристик величини. |
5. | Укажи порядок дій | 2 вид - інтерпретація | середнє | 5Б. | Завдання на уміння виконувати алгоритм створення програми. |
6. | Чому дорівнює Х? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Завдання на уміння визначати результат виконання операторів присвоювання. |
7. | Знайди помилку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на пошук синтаксичних помилок. |
8. | Знайди початкові значення змінних | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Завдання на уміння визначати результат виконання операторів присвоювання. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Напиши команду | Інший | важке | 3Б. | Завдання на складання команд присвоювання |
2. | Як увести значення? | Інший | середнє | 3Б. | Уміння записувати команду введення. |
3. | Так чи ні? | Інший | важке | 3Б. | Розуміння семантики команд введення/виведення. |
4. | Віднови команду | Інший | важке | 3Б. | Уміння відновити команду за результатом його виконання. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Основні поняття мови | Інший | легке | 1Б. | Знання понять теми. |
2. | Які команди написані без синтаксичних помилок? | Інший | важке | 1Б. | Завдання на пошук синтаксичних помилок. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Мова програмування Python. Середовище IDLE. Створення лінійних проєктів». | 00:25:00 | середнє | 16Б. | Удосконалення знань з теми «Мова програмування Python. Середовище IDLE. Створення лінійних проєктів». |
2. | Тренування №2 з теми «Мова програмування Python. Середовище IDLE. Створення лінійних проєктів». | 00:25:00 | важке | 18Б. | Удосконалення знань з теми «Мова програмування Python. Середовище IDLE. Створення лінійних проєктів». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Мова програмування Python. Середовище IDLE. Створення лінійних проєктів». | 00:28:00 | важке | 34Б. | Закріплення знань з теми «Мова програмування Python. Середовище IDLE. Створення лінійних проєктів». |
2. | Перевірочна робота з теми «Мова програмування Python. Створення лінійних проєктів». | 00:28:00 | важке | 33Б. | Перевірка засвоєння знань з теми «Мова програмування Python. Середовище IDLE. Створення лінійних проєктів». |