Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Етапи математичного моделювання. Опис етапів математичного моделювання.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Що таке математична модель? 1 вид - рецептивний легке 2Б. Знання понять теми.
2. Вибери приклади математичних моделей. 1 вид - рецептивний легке 2Б. Знання понять теми.
3. Вибери етап математичного моделювання. 1 вид - рецептивний легке 3Б. Знання понять теми.
4. Вибери предметну галузь. 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Застосування знань.
5. Форма запису математичної моделі 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Застосування знань.
6. Що означає скласти математичну модель задачі? 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Застосування знань.
7. Що означають обмеження на допустимі дані? 3 вид - аналіз важке 2Б. Застосування знань.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Вибери математичну модель. Інший важке 3Б. Застосування знань.
2. Яка математична модель відповідає умові задачі? Інший важке 3Б. Застосування знань.
3. Побудуй математичну модель Інший важке 4Б. Уміння складати математичну модель задачі.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Чому важливо використовувати математичні моделі? Інший легке 3Б. Знання понять теми.
2. Доповни математичну модель Інший важке 3Б. Уміння складати математичну модель задачі.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Побудова математичної моделі» 00:20:00 середнє 12Б. Удосконалення знань з теми «Побудова математичної моделі».
2. Тренування №2 з теми «Побудова математичної моделі» 00:20:00 важке 15Б. Удосконалення знань з теми «Побудова математичної моделі».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Побудова математичної моделі» 00:25:00 важке 27Б. Закріплення знань з теми «Побудова математичної моделі».
2. Перевірочна робота з теми «Побудова математичної моделі» 00:25:00 важке 33Б. Перевірка засвоєння знань з теми «Побудова математичної моделі».