Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Етапи математичного моделювання. | Опис етапів математичного моделювання. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що таке математична модель? | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Знання понять теми. |
2. | Вибери приклади математичних моделей. | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Знання понять теми. |
3. | Вибери етап математичного моделювання. | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Знання понять теми. |
4. | Вибери предметну галузь. | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Застосування знань. |
5. | Форма запису математичної моделі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Застосування знань. |
6. | Що означає скласти математичну модель задачі? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Застосування знань. |
7. | Що означають обмеження на допустимі дані? | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Застосування знань. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери математичну модель. | Інший | важке | 3Б. | Застосування знань. |
2. | Яка математична модель відповідає умові задачі? | Інший | важке | 3Б. | Застосування знань. |
3. | Побудуй математичну модель | Інший | важке | 4Б. | Уміння складати математичну модель задачі. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Чому важливо використовувати математичні моделі? | Інший | легке | 3Б. | Знання понять теми. |
2. | Доповни математичну модель | Інший | важке | 3Б. | Уміння складати математичну модель задачі. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Побудова математичної моделі» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Удосконалення знань з теми «Побудова математичної моделі». |
2. | Тренування №2 з теми «Побудова математичної моделі» | 00:20:00 | важке | 15Б. | Удосконалення знань з теми «Побудова математичної моделі». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Побудова математичної моделі» | 00:25:00 | важке | 27Б. | Закріплення знань з теми «Побудова математичної моделі». |
2. | Перевірочна робота з теми «Побудова математичної моделі» | 00:25:00 | важке | 33Б. | Перевірка засвоєння знань з теми «Побудова математичної моделі». |