Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Двійкове кодування повідомлень | Формування знань з теми «Двійкове кодування інформації». |
2. | Довжина двійкового коду повідомлення | Формування знань та навичок з визначення довжини двійкового коду повідомлень та з переведення одних одиниць вимірювання інформації в інші. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Одиниці вимірювання інформації | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування навичок визначати кратні одиниці вимірювання інформації. |
2. | Переведення з однієї одиниці вимірювання на іншу | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування навичок із переведення значення одиниці вимірювання інфомації на меншу. |
3. | Переведення з однієї одиниці вимірювання на іншу 2 | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування навичок із переведення значення одиниці вимірювання інфомації на більшу. |
4. | Обчисліть та заповніть пропуски | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Формування навичок із переведення значення одиниці вимірювання інфомації на іншу. |
5. | Носії інформації | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Формування навичок із порівняння носіїв даних за їх ємністю. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Довжина двійкового коду повідомлення | Інший | середнє | 2Б. | Формування навичок із визначення довжини двійкового коду повідомлень. |
2. | Порівняйте значення | Інший | важке | 3Б. | Формування навичок із порівняння одиниць вимірювання довжини двійкового коду. |
3. | Розв'яжи задачу | Інший | важке | 3Б. | Формування умінь та навичок із розв'язування задач на вказаною довжиною двійкового коду повідомлення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Заповніть пропуски | Інший | середнє | 3Б. | Формування та закріплення навичок із переведення значення одиниці вимірювання інфомації на іншу. |
2. | Задача на визначення довжини двійкового коду | Інший | важке | 3Б. | Формування умінь та навичок із розв'язування задач на визначення довжини двійкового коду текстового повідомлення. |
3. | Визначення довжини двійкового коду повідомлення | Інший | важке | 3Б. | Закріплення знань та навичок із визначення довжини двійкового коду текстового повідомлення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Двійкове кодування» | 00:15:00 | середнє | 6Б. | Закріплення отриманих знань з теми «Двійкове кодування». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Двійкове кодування» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Узагальнення та закріплення знань та навичок з теми «Двійкове кодування». |
2. | Перевірочна робота з теми «Двійкове кодування» | 00:20:00 | важке | 14Б. | Перевірка та ізагальнення знань, умінь та навичок з теми «Двійкове кодування». |