Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Правила поведінки на уроках інформатики | Опис правил поведінки та техніки безпеки в комп'ютерному класі. |
2. | Кодування та декодування інформації | Формування знань з теми «Кодування і декодування інформації». |
3. | Кодування символів | Фомування знань з теми «Кодування символів». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Правила поведінки | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити, які дії дозволяється та не дозволяється виконувати в кабінеті інформатики. |
2. | Визнач процес | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Фомування вмінь визначати інформаційний процес за описом дії. |
3. | Кодування символів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь кодувати повідомлення із використанням таблиці кодів символів. |
4. | Декодування повідомлень | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь декодувати та розпізнати повідомлення із використанням таблиці кодів символів. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Техніка безпеки | Інший | середнє | 1,5Б. | Закріплення знань техніки безпеки в комп'ютерному класі. |
2. | Шифрування | Інший | важке | 3Б. | Формування вмінь та навичок шифрувати інформацію, використовуючи шифр Цезаря. |
3. | Розшифруй | Інший | важке | 3Б. | Формування вмінь та навичок розшифрувати закодоване повідомлення, використовуючи шифр Цезаря. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Встанови відповідність | Інший | середнє | 2,3Б. | Фомування вмінь визначати спосіб кодування інформації. |
2. | Інформаційні процеси | Інший | важке | 1,5Б. | Фомування вмінь визначати інформаційний процес за визначенням. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Кодування і декодування інформації» | 00:10:00 | середнє | 4Б. | Закріплення отриманих знань з теми «Кодування і декодування інформації». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Кодування і декодування інформації» | 00:20:00 | середнє | 8,8Б. | Узагальнення та закріплення знань та навичок з теми «Кодування і декодування інформації». |
2. | Перевірочна робота з теми «Кодування і декодування інформації» | 00:20:00 | важке | 11,3Б. | Перевірка та ізагальнення знань, умінь та навичок з теми «Кодування і декодування інформації». |