Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Виконавець Художник | Огляд интерфейсу studio.code.org. Виконавець Художник. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Пригадай терміни | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати слова, які відносяться до вивченої теми. |
2. | Кольорові плями | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити, у якому порядку поставили плями. |
3. | Дві фігури в одну | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Вибрати фігуру, яка утвориться, якщо об'єднати дві фігури. |
4. | Закінчи алгоритм | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати останню команду алгоритму. |
5. | Вибери правильно побудований блок команд | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити правильно побудований блок команд. |
6. | Запиши алгоритм для запису слова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Записати полідовність команд. |
7. | Виконай алгоритм та знайди необхідну команду | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Записати результат виконання алгоритму та вибрати команду, якої не вистачає. |
8. | Вибери результат алгоритму | 2 вид - інтерпретація | важке | 2Б. | Передбачити результат виконання алгоритму. |
9. | Числа і фігури | 2 вид - інтерпретація | важке | 4Б. | Розв'язати приклад з невідомими. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Алгоритми для малювання фігур» | 00:20:00 | легке | 7Б. | Вдосконалення практичних навичок з теми «Алгоритми для малювання фігур». |
2. | Тренування №2 з теми «Алгоритми для малювання фігур» | 00:25:00 | середнє | 14Б. | Вдосконалення практичних навичок з теми «Алгоритми для малювання фігур». |