Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Графічний редактор у середовищі Скретч Теоретичні відомості про те, як відкрити графічний редактор у середовищі Скретч; якими інструментами малюють виконавців у середовищі Скретч; що таке фрагмент малюнка та які дії можна з ним виконувати;
2. Як малювати у середовищі Скретч? Відомості про те, як додати команди до алгоритму в середовищі Скретч; які команди складають алгоритм створення зображення в середовищі Скретч; як запустити алгоритм на виконання в середовищі Скретч.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Доповни твердження 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Доповнити теоретичне твердження.
2. Інструменти малювання Скретч 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Встановлення відповідності між назвою та значком інструмента малювання у середовищі Скретч.
3. Режими малювання у середовищі Скретч 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Встановлення відповідності між назвою та значком інструмента малювання у середовищі Скретч.
4. Дії з фрагментами малюнка 3 вид - аналіз середнє 2Б. Проаналізувати малюнок та визначити, яку дію виконали з його фрагментом.
5. Вибери потрібний малюнок 3 вид - аналіз середнє 2Б. Серед зображень вибрати те, я фрагментом якого виконали певні дії.
6. Вибери правильно побудований алгоритм малювання лінії 3 вид - аналіз середнє 2Б. Аналіз помилок оформлення та порядку команд в алгоритмі.
7. Розташуй команди у правильному порядку 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Розташувати команди малювання лінії у правильному порядку.
8. Математична розминка 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Заповнити поля числами, за принципом судоку.
9. Вибери потрібний алгоритм 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати алгоритм, за допомогою якого виконавець намалює ту чи іншу фігуру.
10. Завдання для уважних 3 вид - аналіз середнє 2Б. Визначити частину фігури, якої не вистачає.
11. Яку помилку допустили? 3 вид - аналіз середнє 2Б. Визначити помилки у алгоритмі.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Графічний редактор середовища Скретч. Створення малюнків» 00:20:00 середнє 11Б. Вдосконалення навичок з теми «Графічний редактор середовища Скретч. Створення малюнків за готовими алгоритмами»
2. Тренування №2 з теми «Графічний редактор середовища Скретч. Створення малюнків» 00:20:00 середнє 12Б. Вдосконалення навичок з теми «Графічний редактор середовища Скретч. Створення малюнків за готовими алгоритмами»