Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Графічний редактор у середовищі Скретч | Теоретичні відомості про те, як відкрити графічний редактор у середовищі Скретч; якими інструментами малюють виконавців у середовищі Скретч; що таке фрагмент малюнка та які дії можна з ним виконувати; |
2. | Як малювати у середовищі Скретч? | Відомості про те, як додати команди до алгоритму в середовищі Скретч; які команди складають алгоритм створення зображення в середовищі Скретч; як запустити алгоритм на виконання в середовищі Скретч. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Доповни твердження | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Доповнити теоретичне твердження. |
2. | Інструменти малювання Скретч | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Встановлення відповідності між назвою та значком інструмента малювання у середовищі Скретч. |
3. | Режими малювання у середовищі Скретч | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Встановлення відповідності між назвою та значком інструмента малювання у середовищі Скретч. |
4. | Дії з фрагментами малюнка | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Проаналізувати малюнок та визначити, яку дію виконали з його фрагментом. |
5. | Вибери потрібний малюнок | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Серед зображень вибрати те, я фрагментом якого виконали певні дії. |
6. | Вибери правильно побудований алгоритм малювання лінії | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Аналіз помилок оформлення та порядку команд в алгоритмі. |
7. | Розташуй команди у правильному порядку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Розташувати команди малювання лінії у правильному порядку. |
8. | Математична розминка | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Заповнити поля числами, за принципом судоку. |
9. | Вибери потрібний алгоритм | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати алгоритм, за допомогою якого виконавець намалює ту чи іншу фігуру. |
10. | Завдання для уважних | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначити частину фігури, якої не вистачає. |
11. | Яку помилку допустили? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначити помилки у алгоритмі. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Графічний редактор середовища Скретч. Створення малюнків» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Вдосконалення навичок з теми «Графічний редактор середовища Скретч. Створення малюнків за готовими алгоритмами» |
2. | Тренування №2 з теми «Графічний редактор середовища Скретч. Створення малюнків» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Вдосконалення навичок з теми «Графічний редактор середовища Скретч. Створення малюнків за готовими алгоритмами» |