Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Комп'ютерне середовище виконавців Скретч Теоретичні відомомсті про те, із чого складається комп’ютерне середовище виконавців; як запустити алгоритм у комп’ютерному середовищі виконавців.
2. Виконавець у середовищі Скретч Теоретичні відопості про те, що таке «спрайт»; як змінити виконавця в середовищі Скретч; як працювати зі збіркою спрайтів.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Доповни речення 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Відновити речення.
2. Розрізнення блоків команд за кольором 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Розрізнення наборів команд за кольором.
3. Складові вікна програми Скретч 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Завдання на знання об'єктів вікна програми Скретч.
4. Вибери блок із відповідної групи 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Завдання на визначення команд із відповідного блоку команд.
5. Встанови відповідність між блоком та командою 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Встановити відповідність між блоком і командою.
6. Якою командою почати алгоритм? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити команду, якою треба почати алгоритм у середовтщі Скретч.
7. Із якої групи цей спрайт? 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Визначити групу спрайта.
8. Вибери назву значка з середовища Скретч 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Вибрати назву значка з середовища Скретч.
9. Із якої групи ця сцена? 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Визначити із якої групи фон для сцени.
10. Вибери виконавця для сцени 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Дібрати виконавця для сцени.
11. Вибери сцену для виконавця 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Дібрати сцену для виконавця.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Середовище програмування Скретч» 00:20:00 середнє 13Б. Відпрацювання практичних навичок з теми «Середовище програмування Скретч».
2. Тренування №2 з теми «Середовище програмування Скретч» 00:20:00 середнє 12Б. Відпрацювання практичних навичок з теми «Середовище програмування Скретч».