Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Алгоритми побудови малюнків у середовищі Скретч Теорія про те, як спланувати побудову алгоритму в середовищі Скретч; що таке проєкт; як завантажити проєкт на персональний комп’ютер.
2. Як передбачити результат виконання алгоритму? Теоретична інформація про те, яким командам повороту можна навчити виконавців алгоритму; якими бувають напрямки повороту; як вказати величину кута повороту; чи буде рухатись об’єкт після його зупинки.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Якої частини не вистачає? 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Вибрати частину, якої не вистачає.
2. Файл із проєктом Скретч 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Визначити файл, у якому зберігається проєкт Скретч.
3. Визнач кут повороту 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Визначити кут повороту команди.
4. Кіт і літери 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Записати слово за алгоритмом.
5. Злі пташки 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати правильний набір команд.
6. Встанови відповідність між завданням і відповіддю 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Встановити відповідність між завданням і набором команд.
7. Весела Бджілка 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати певну команду послідовності.
8. Перша й остання команда послідовності 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати першу й останню команду послідовності.
9. Алгоритм створення зображень у Скретч 2 вид - інтерпретація важке 4Б. Відновити порядок створення алгоритму у Скретч.
10. Збери малюнок 2 вид - інтерпретація важке 4Б. Зібрати малюнок із частин.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Складання власних графічних алгоритмів» 00:20:00 середнє 11Б. Вдосконалення практичних навичок з теми «Складання власних графічних алгоритмів»
2. Тренування з теми №2 «Складання власних графічних алгоритмів» 00:20:00 середнє 12Б. Вдосконалення практичних навичок з теми «Складання власних графічних алгоритмів»