Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Інформаційні моделі Теоретичні відомості про предметну та інформаційну модель об'єкта.
2. Графічний редактор у середовищі Скретч. Дії з фрагментами малюнка Теоретичні відомості про те, як відкрити графічний редактор у середовищі Скретч; якими інструментами малюють виконавців у середовищі Скретч; що таке фрагмент малюнка та які дії можна з ним виконувати;
3. Дії з фрагментами малюнка у графічному редакторі Paint Опис дій із фрагментами малюнка у графічному редакторі Paint.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Відгадай загадку 1 вид - рецептивний легке 1Б. Відгадати загадку, приклад словесної моделі.
2. Комп'ютерна загадка 1 вид - рецептивний легке 1Б. Відгадати загадку про комп'ютер, приклад словесної моделі.
3. Предметна модель 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Визначити об'єкт, предметна модель якого зображена на малюнку.
4. Вкажи назву інформаційної моделі 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Вибрати назву інформаційної моделі.
5. Вибери назву комп'ютерної моделі 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Вибрати назву комп'ютерної моделі.
6. Дії з графічними об'єктами 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Вибрати дію, яку можна виконувати з графічними об'єктами.
7. Дії з фрагментами малюнка 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Вибрати дію, яку можна виконувати з фрагментом малюнка.
8. Інструменти малювання у середовищі Скретч 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Встановлення відповідності між назвою та значком інструмента малювання у середовищі Скретч.
9. Раствовий і векторний режим у середовищі Скретч 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Встановлення відповідності між назвою та значком інструмента малювання у середовищі Скретч.
10. Визнач, яку дію виконали з фрагментом малюнка 3 вид - аналіз важке 2Б. Проаналізувати малюнок та визначити, яку дію виконали з його фрагментом.
11. Вибери малюнок до відповідної дії з фрагментом 3 вид - аналіз важке 3Б. Серед зображень вибрати те, я фрагментом якого виконали певні дії.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Інформаційні моделі» 00:10:00 легке 5Б. Систематизація та узагальнення знань з теми «Інформаційні моделі».
2. Тренування з теми «Дії з фрагментами зображення» 00:15:00 середнє 13Б. Тренування практичних навичок з теми «Дії з фрагментами зображення».