Робот може виконувати алгоритми! Але він не може їх складати!

Як створити проект у Скретч?
Для самостійного складання алгоритмів дотримуйся деяких правил:
- Проаналізуй умову задачі, тобто визнач, що дано та який результат потрібно отримати.
- Склади план дій розв’язування задачі.
- Добери виконавців.
- Додай виконавців з бібліотеки або намалюй їх.
- Опиши алгоритм за допомогою команд середовища.
- Запусти алгоритм на виконання, виправ помилки.
Запусти програму Скретч можна за допомогою головного меню (Пуск → Scratch) або значка програми на робочому столі.

У вікні програми ти побачиш спрайт виконавця — Рудого кота.
Система його команд — це всі команди, що містяться в Полі команд.
Середовищем виконання алгоритмів є Сцена.

Окрім Рудого кота ще є багато виконавців (спрайтів).
У Полі скриптів із команд створюють програми для виконавців — скрипти.
Скрипти, які виконуються в певному порядку, складають проект — програму, яка є кінцевим результатом.

Переглянь проект у режимі Повний екран. Натисни спочатку Запуск, а потім — Зупинка.
Джерела:
Я досліджую світ. Підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) : Частина 2 // Н. В. Морзе, О. В. Барна. — Київ : УОВЦ «Оріон», 2020. — 160 с. : іл