Теорія:

Згадай вікно програми Скретч!
 
333.png

Виконавець алгоритму в середовищі Скретчспрайт. Як і кожний інформаційний об’єкт, він має свої властивості, значення яких можна змінювати.

ф1.jpg

Властивості спрайта: назва, вигляд, видимість, розмір, розташування по горизонталі, розташування по вертикалі, напрямок руху.

Ти вже знаєш, що додати ще один спрайт можна за допомогою вказівки Обрати спрайт.

ф2.jpg

Спрайт можна: вибрати з бібліотеки, намалювати самостійно, завантажити з комп’ютера чи створити із фотографії.
Але подібний список можна використати й для того, щоб поміняти вигляд — образ обраного спрайта. Для цього у вікні середовища обирають вкладку Образи:

ф3.jpg

Окрім Рудого кота ще є багато виконавців (спрайтів): Тварини, Люди, Фантазії, Танцювальна музика, Музика, Спорт, Їжа, Мода, Літери.

ф4.jpg

Деякі спрайти мають декілька образів:
 
 ф5.jpg

А іншим цей образ можна додати.

Змінювати вигляд об’єктів можна також за допомогою команд групи Вигляд.

ф6.jpg

Дії, які можна виконувати над спрайтами: редагувати, форматувати, створити, видалити, зберегти, збільшити, зменшити.

Подібно до спрайтів змінюють тло сцени: Фантазія, Музика, Спорт, На відкритому повітрі, В приміщенні, Космос, Під водою, Візерунки.

фон.jpg
Джерела:
Я досліджую світ. Підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) : Частина 2 // Н. В. Морзе, О. В. Барна. — Київ : УОВЦ «Оріон», 2020. — 160 с. : іл