Згадай вікно програми Скретч!
Для цього запусти програму Скретч за допомогою головного меню (Пуск → Scratch) або значка програми на робочому столі.
Для цього запусти програму Скретч за допомогою головного меню (Пуск → Scratch) або значка програми на робочому столі.

Розглянь вікно програми.

Знайди позначення:
1. Повний екран.
Допоможе тобі перейди у режим Перегляду. У режимі Перегляду сцена виконання алгоритму займає весь екран. Вийти з нього можна, натиснувши кнопку повернення у верхньому правому кутку екрана.
2. Рядок меню.
У цьому рядку можна змінити мову; відкрити, редагувати, зберегти проект; прочитати поради тощо.
3. Запуск. Зупинка.
Щоб виконавець алгоритму розпочав виконувати команди на сцені, натискають на зелений прапорець. Кнопка Зупинки припиняє виконання алгоритму.
4. Сцена — область, у якій діє об'єкт (спрайт) при виконанні програми.
5. Поле об'єктів — область спрайтів, в якій містяться всі персонажі програми.
6. Поле команд — область блоків, в якій містяться всі команди.
7. Поле скриптів — область, в якій можна додавати команди виконавцям та тлу проекту.