Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Для чого потрібні лінійні алгоритми? | Теоретичні відомості про лінійні алгоритми. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Блок-схема | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Поняття блок-схеми. |
2. | Будування блок-схеми | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Поняття блок-схеми та її будови. |
3. | Фігури для побудови блок-схем | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Поняття блок-схеми та її будови. |
4. | Комп'ютерна мова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Поняття терміну «програма». |
5. | Алгоритм з послідовними командами | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Поняття лінійного алгоритму. |
6. | Правильне та неправильне судження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Оперування теорією. |
7. | Склади алгоритм | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Аналіз речень; створення алгоритму |
8. | Правильна фігура | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Поняття лінійного алгоритму. Знання фігур для створення лінійного алгоритму. |
9. | Логічна розминка №1 | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Порівняння предметів за ознаками. Аналіз кількості. |
10. | Логічна розминка №2 | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Порівняння предметів за ознаками. Аналіз кількості. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Поняття «блок-схеми» | Інший | легке | 1Б. | Поняття блок-схеми. |
2. | Фігури для побудови блок-схем | Інший | середнє | 2Б. | Поняття блок-схеми та її будови. |
3. | Розташуй команди | Інший | важке | 4Б. | Поняття лінійного алгоритму. Знання фігур для створення лінійного алгоритму. |
4. | Розпорядок дня | Інший | важке | 4Б. | Аналіз речень; створення алгоритму |
5. | Робота за комп'ютером | Інший | важке | 4Б. | Скласти та записати лінійний алгоритм роботи за комп'ютером. |
6. | Пропущені дії | Інший | важке | 4Б. | Прочитай лінійний алгоритм, та запиши пропущені дії. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Створення лінійних алгоритмів» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Створення лінійних алгоритмів». |
2. | Тренування №2 з теми «Створення лінійних алгоритмів» | 00:30:00 | важке | 14Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Створення лінійних алгоритмів». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Створення лінійних алгоритмів» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Домашня робота з теми «Створення лінійних алгоритмів». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Створення лінійних алгоритмів» | 00:30:00 | важке | 11Б. | Домашня робота з теми «Створення лінійних алгоритмів». |
3. | Діагностична робота з теми «Створення лінійних алгоритмів» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Створення лінійних алгоритмів». |