Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Створюємо комп'ютерні об'єкти | Теоретичні відомості про створення власного об'єкта - спрайта або тла сцени у середовищі програмування Scratch. |
2. | Вкладка Образи | Теоретичні відомості про створення власного об'єкта - спрайта або тла сцени у середовищі програмування Scratch. Вкладка Образи. |
3. | Команди групи Олівець | Теоретичні відомості про команди групи Олівець. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Правильний інструмент | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Інструменти для створення власного об'єкта - спрайта або тла сцени у середовищі програмування Scratch. |
2. | Малюнок виконавця | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Створення команд для малювання у середовищі програмування Scratch. |
3. | Команди Рух та Олівець | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Команди Головного меню: Рух та Олівець. |
4. | Продовж речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Відомості про створення власного об'єкта - спрайта або тла сцени у середовищі програмування Scratch. |
5. | Вибір команди | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Команди Головного меню. Команда Олівець. |
6. | З'єднай назви кнопок | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Поле об'єктів, кнопка Обрати спрайт (тло). |
7. | Правильне чи неправильне? | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Оперування основними поняттями теми. |
8. | Алгоритм малювання | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Алгоритм створення власного об'єкта - спрайта або тла сцени у середовищі програмування Scratch. |
9. | Логічна розминка №1 | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Завдання на логічне мислення. |
10. | Логічна розминка №2 | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Завдання на логічне мислення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Група Олівець | Інший | легке | 1Б. | Відомості про створення власного об'єкта - спрайта або тла сцени у середовищі програмування Scratch. Команди групи Олівець |
2. | Поле об'єктів | Інший | важке | 2Б. | Поле об'єктів, кнопка Обрати спрайт (тло). |
3. | Знайди команду | Інший | середнє | 2Б. | Алгоритм створення власного об'єкта - спрайта або тла сцени у середовищі програмування Scratch. |
4. | Обрати спрайт | Інший | легке | 1Б. | Обрати спрайт або тло сцени у середовищі програмування Scratch. |
5. | Будинок | Інший | важке | 4Б. | Вибрати доречні спрайти до сцени. |
6. | Штамп | Інший | важке | 4Б. | Можливості команди штамп. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Створення зображень у Скретч» | 00:20:00 | середнє | 14Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Створення зображень у Скретч». |
2. | Тренування №2 з теми «Створення зображень у Скретч» | 00:30:00 | важке | 15Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Створення зображень у Скретч». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Створення зображень у Скретч» | 00:25:00 | легке | 8Б. | Домашня робота із теми «Створення зображень у Скретч». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Створення зображень у Скретч» | 00:25:00 | важке | 12Б. | Домашня робота із теми «Створення зображень у Скретч». |
3. | Діагностична робота з теми «Створення зображень у Скретч» | 00:40:00 | важке | 14Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Створення зображень у Скретч». |