Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Створюємо комп'ютерні об'єкти Теоретичні відомості про створення власного об'єкта - спрайта або тла сцени у середовищі програмування Scratch.
2. Вкладка Образи Теоретичні відомості про створення власного об'єкта - спрайта або тла сцени у середовищі програмування Scratch. Вкладка Образи.
3. Команди групи Олівець Теоретичні відомості про команди групи Олівець.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Правильний інструмент 1 вид - рецептивний легке 1Б. Інструменти для створення власного об'єкта - спрайта або тла сцени у середовищі програмування Scratch.
2. Малюнок виконавця 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Створення команд для малювання у середовищі програмування Scratch.
3. Команди Рух та Олівець 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Команди Головного меню: Рух та Олівець.
4. Продовж речення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Відомості про створення власного об'єкта - спрайта або тла сцени у середовищі програмування Scratch.
5. Вибір команди 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Команди Головного меню. Команда Олівець.
6. З'єднай назви кнопок 3 вид - аналіз важке 4Б. Поле об'єктів, кнопка Обрати спрайт (тло).
7. Правильне чи неправильне? 3 вид - аналіз важке 4Б. Оперування основними поняттями теми.
8. Алгоритм малювання 3 вид - аналіз важке 4Б. Алгоритм створення власного об'єкта - спрайта або тла сцени у середовищі програмування Scratch.
9. Логічна розминка №1 3 вид - аналіз важке 4Б. Завдання на логічне мислення.
10. Логічна розминка №2 3 вид - аналіз важке 4Б. Завдання на логічне мислення.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Група Олівець Інший легке 1Б. Відомості про створення власного об'єкта - спрайта або тла сцени у середовищі програмування Scratch. Команди групи Олівець
2. Поле об'єктів Інший важке 2Б. Поле об'єктів, кнопка Обрати спрайт (тло).
3. Знайди команду Інший середнє 2Б. Алгоритм створення власного об'єкта - спрайта або тла сцени у середовищі програмування Scratch.
4. Обрати спрайт Інший легке 1Б. Обрати спрайт або тло сцени у середовищі програмування Scratch.
5. Будинок Інший важке 4Б. Вибрати доречні спрайти до сцени.
6. Штамп Інший важке 4Б. Можливості команди штамп.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Створення зображень у Скретч» 00:20:00 середнє 14Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Створення зображень у Скретч».
2. Тренування №2 з теми «Створення зображень у Скретч» 00:30:00 важке 15Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Створення зображень у Скретч».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота №1 з теми «Створення зображень у Скретч» 00:25:00 легке 8Б. Домашня робота із теми «Створення зображень у Скретч».
2. Домашня робота №2 з теми «Створення зображень у Скретч» 00:25:00 важке 12Б. Домашня робота із теми «Створення зображень у Скретч».
3. Діагностична робота з теми «Створення зображень у Скретч» 00:40:00 важке 14Б. Діагностика навичок та знань із теми «Створення зображень у Скретч».