Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Цифрові пристрої для спілкування | Використання сучасних пристроїв для спілкування. Призначення деяких клавіш клавіатури. |
2. | Програми для онлайн-спілкування | Відомості про форуми та чати, флуд, спам, поняття тролінгу та кібербулінгу. Правила користування інтернетом. Найпопулярніші соціальні мережі. |
3. | Електронна пошта | Теоретичні відомомсті про електронну пошту. |
4. | Надсилаємо електронні листи | Алгоритм надсилання електронних листів. |
5. | Твоя інтернет-безпека | Правила користування Інтернетом. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Віднови речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Доповнити речення частинами, яких не вистачає. |
2. | Вкажи відповідний термін | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вказати термін відповідно до визначення. |
3. | Вкажи назву соцмережі | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вказати назву соцмережі відповідно іконки. |
4. | Визнач прояви кібербулінгу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Серед варіантів знайти прояви кібербулінгу. |
5. | Додаємо файли до електронного листа | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати файли, які можна прикріпити до електронного листа. |
6. | Збери правильну електронну адресу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Зібрати з частин правильну адресу електронної пошти. |
7. | Адреси сайтів і електронні адреси | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розподілити адреси сайтів та електронні адреси. |
8. | Знайди помилку в електронні адресі | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Вибрати електронну адресу з помилкою. |
9. | Призначення клавіш | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Вказати призначення клавіш для швидкого набору тексту. |
10. | Алгоритм входу в електронну скриньку | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вказати правильний алгоритм входу в електронну пошту. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Надійний пароль | Інший | важке | 3Б. | Вказати критерії надійного пароля. |
2. | Електронні листи | Інший | важке | 3Б. | Відновити алгоритм надсилання листів. |
3. | Безпека в Інтернеті | Інший | важке | 3Б. | Визначити правила поведінки в Інтернеті. |
4. | Логічне завдання | Інший | важке | 3Б. | Завдання на розвиток логічного мислення, уваги, закріплення навичок математичних обчислень. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Дай визначення | Інший | легке | 1Б. | Визначити термін, про який йде мова у визначенні. |
2. | Збери речення | Інший | середнє | 2,5Б. | Відновити правильний порядок частин речення. |
3. | Вибери соцмережі | Інший | середнє | 2Б. | Серед піктограм вибрати тільки соціальні мережі. |
4. | Соцмережі | Інший | середнє | 2Б. | Записати назви соціальних мереж, якими уористується учень чи його рідні. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Інтернет і спілкування» | 00:15:00 | легке | 11Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок з теми «Інтернет і спілкування». |
2. | Тренування №2 з теми «Інтернет і спілкування» | 00:25:00 | середнє | 17Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок з теми «Інтернет і спілкування». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Інтернет і спілкування» | 00:25:00 | легке | 9Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок з теми «Інтернет і спілкування». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Інтернет і спілкування» | 00:35:00 | середнє | 12Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок з теми «Інтернет і спілкування». |
3. | Діагностична робота з теми «Інтернет і спілкування» | 00:40:00 | середнє | 14,5Б. | Діагностування рівня засвоєння теоретичного матеріалу, вміння використовувати здобуті знання з теми «Інтернет і спілкування» на практиці. |