Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Цифрові пристрої для спілкування Використання сучасних пристроїв для спілкування. Призначення деяких клавіш клавіатури.
2. Програми для онлайн-спілкування Відомості про форуми та чати, флуд, спам, поняття тролінгу та кібербулінгу. Правила користування інтернетом. Найпопулярніші соціальні мережі.
3. Електронна пошта Теоретичні відомомсті про електронну пошту.
4. Надсилаємо електронні листи Алгоритм надсилання електронних листів.
5. Твоя інтернет-безпека Правила користування Інтернетом.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Віднови речення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Доповнити речення частинами, яких не вистачає.
2. Вкажи відповідний термін 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вказати термін відповідно до визначення.
3. Вкажи назву соцмережі 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вказати назву соцмережі відповідно іконки.
4. Визнач прояви кібербулінгу 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Серед варіантів знайти прояви кібербулінгу.
5. Додаємо файли до електронного листа 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати файли, які можна прикріпити до електронного листа.
6. Збери правильну електронну адресу 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Зібрати з частин правильну адресу електронної пошти.
7. Адреси сайтів і електронні адреси 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Розподілити адреси сайтів та електронні адреси.
8. Знайди помилку в електронні адресі 3 вид - аналіз середнє 2Б. Вибрати електронну адресу з помилкою.
9. Призначення клавіш 1 вид - рецептивний середнє 3Б. Вказати призначення клавіш для швидкого набору тексту.
10. Алгоритм входу в електронну скриньку 3 вид - аналіз важке 3Б. Вказати правильний алгоритм входу в електронну пошту.
11. Надійний пароль 3 вид - аналіз важке 3Б. Вказати критерії надійного пароля.
12. Електронні листи 3 вид - аналіз важке 3Б. Відновити алгоритм надсилання листів.
13. Безпека в Інтернеті 3 вид - аналіз важке 3Б. Визначити правила поведінки в Інтернеті.
14. Логічне завдання 3 вид - аналіз важке 3Б. Завдання на розвиток логічного мислення, уваги, закріплення навичок математичних обчислень.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Дай визначення Інший легке 1Б. Визначити термін, про який йде мова у визначенні.
2. Збери речення Інший середнє 2,5Б. Відновити правильний порядок частин речення.
3. Вибери соцмережі Інший середнє 2Б. Серед піктограм вибрати тільки соціальні мережі.
4. Соцмережі Інший середнє 2Б. Записати назви соціальних мереж, якими уористується учень чи його рідні.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Інтернет і спілкування» 00:15:00 легке 11Б. Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок з теми «Інтернет і спілкування».
2. Тренування №2 з теми «Інтернет і спілкування» 00:25:00 середнє 17Б. Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок з теми «Інтернет і спілкування».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота №1 з теми «Інтернет і спілкування» 00:25:00 легке 9Б. Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок з теми «Інтернет і спілкування».
2. Домашня робота №2 з теми «Інтернет і спілкування» 00:35:00 середнє 12Б. Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок з теми «Інтернет і спілкування».
3. Діагностична робота з теми «Інтернет і спілкування» 00:40:00 середнє 14,5Б. Діагностування рівня засвоєння теоретичного матеріалу, вміння використовувати здобуті знання з теми «Інтернет і спілкування» на практиці.