Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Доба. Частини доби Учні знайомляться з такою одиницю вимірювання часу, як доба та її загальноприйнятим поділом на чотири частини – ранок, день, вечір, ніч.
2. Які бувають годинники? Учні знайомляться з різними видами годинників та їх виглядом і призначенням.
3. Годинник — прилад для вимірювання часу Учні знайомляться циферблатом годинника, вчаться розрізняти одиниці вимірювання часу: хвилину, годину.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Частини доби 1 вид - рецептивний легке 4Б. Учні вчаться визначати частини доби та щоденні події в житті дитини, що відбуваються в кожній з її частин.
2. «Що за чим?» 1 вид - рецептивний легке 2Б. Учня закріплюють поняття «доба» та її загальноприйнятий поділ на чотири частини: ранок, день, вечір, ніч.
3. Гра «ТАК-НІ» 1 вид - рецептивний легке 2Б. Учні закріплюють поняття «доба», « година», «тиждень», дають відповідь на питання: істинне чи хибне твердження.
4. Що сталося раніше? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні вчаться визначати частини доби, та щоденні події в житті дитини, що відбуваються в кожній з її частин. Слід визначити, яка подія (розпорядок дня) відбулася раніше.
5. Вибери годинник 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні визначають час, вибирають потрібний годинник.
6. Визнач час за годинником 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні вчаться правильно визначати час за годинником в першій і другій половині доби.
7. Встав число 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні визначають час доби за зразком, замінюючи одиниці вимірювання часу другої половини доби на першу.
8. Задача про екскурсію 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні розв'язують задачу на знаходження суми чисел, встановлють час закінчення екскурсії.
9. Задача про сад 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні розв'язують задачу на знаходження невідомого доданка, встановлюють час події.
10. На вулиці 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні розв'язують задачу на знаходження суми, визначають спільний час прогулянки.
11. Укажи час 2 вид - інтерпретація важке 1Б. Учні встановлюють час, якщо відомо, скільки годин залишилось до кінця доби.
12. Задача про бджілку 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні розв'язують задачу на знаходження невідомого першого доданка, встановлюють час початку події.
13. На гостинах 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні розв'язують задачу на знаходження суми, повторюють поняття: тиждень, день.
14. День, година, хвилина 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Учні переводять одні одиниці часу в інші, закріплюють такі одиниці часу як доба, година, тиждень.
15. Порівняй 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні порівнюють між собою іменовані числа, виражені в одиницях часу.
16. Обчисли 2 вид - інтерпретація важке 4Б. Учні виконують обчислення на додавання і віднімання іменованих чисел, виражених в одиницях часу.
17. Час прибуття автобуса 2 вид - інтерпретація важке 1Б. Учні знаходять час прибуття автобуса на станцію, знаючи час відправлення та час руху автобуса.
18. Хто з дітей помилився? 3 вид - аналіз важке 3Б. Аналізуючи умову логічної задачі, розставляємо по порядку слова позавчора, вчора, сьогодні, завтра, післязавтра. І знаходимо, хто з дітей помилився в днях тижня.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Доба. Частини доби» 00:25:00 середнє 12Б. Учні закріплюють поняття: ранок, день, вечір, ніч та відповідні дії людей у цей період часу.
2. Тренування з теми «Година — одиниця вимірювання часу» 00:30:00 середнє 10Б. Учні закріплюють уміння визначати час у годиннику по циферблату та розрізняти одиниці виміру часу: хвилину, годину.
3. Тренування з теми «Розв'язування задач з одиницями часу» 00:40:00 важке 12Б. Учні розв'язують задачі на встановлення початку, тривалості та закінчення події, які включають задачі на знаходження суми, остачі, невідомого доданка.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Діагностична робота з теми «Одиниці вимірювання часу: доба, година, хвилина» 00:40:00 середнє 12Б. Учні закріплюють навички визначення часу на циферблаті годинника та знаходження проміжків часу тривалості події, встановлення початку та кінця дії, уміння порівнювати, додавати та віднімати іменовані числа, виражені в одиниях часу.