Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Додавання, віднімання виду 45 + 3, 45 – 3 | Учні знайомляться з прийомом додавання і віднімання виду 45 + 3, 45 – 3 |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди суму за малюнком | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Учні вчаться додавати одноцифрове число до двоцифрового, спираючись на малюнок. |
2. | Знайди різницю за малюнком | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні вчаться віднімати одноцифрове число від двоцифрового, спираючись на малюнок. |
3. | Розв'яжи з підказкою | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Учні розв'язують приклади на додавання і віднімання виду 45 + 3, 45 - 3, користуючись підказкою. |
4. | Допиши за зразком | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Учні порівнюють числа, використовуючи результати прикладів на віднімання з цими числами. |
5. | Збільши на... | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні закріплюють зміст понять «більше на …», вдосконалюють обчислювальні навички на додавання одноцифрових чисел до двоцифрових і результати записують у таблицю. |
6. | Метелик і ромашка | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'язують приклади на додавання виду 45 + 3 і вибирають метелика, число якого співпадає з відповіддю приклада. |
7. | Заповни таблицю | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні закріплюють уміння розв'язувати приклади на додавння і віднімання виду 45 +3 , 45 - 3. Знаходять невідомі компоненти різниці чисел і записують відповіді у таблицю. |
8. | Знайди помилку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'язують приклади на додавання і віднімання виду 45 + 3, 45 - 3 і знаходять приклад з помилкою. |
9. | Порівняй | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні порівнюють вирази і число, удосконалюють уміння розв'язувати приклади на додавання і віднімання виду 45 + 3, 45 - 3. |
10. | Задача про конструктор | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження різниці, закріплюють обчислювальні навички на віднімання виду 45 - 3. |
11. | Задача про букет квітів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження невідомого зменшуваного, розвивають обчислювальні навички, закріплюють уміння розв'язувати приклади виду 3 + 45. |
12. | Задача про ляльку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження невідомого від'ємника, удосконалюють умянні віднімати приклади виду 45 - 3. |
13. | Задача про дитячий садок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні розв'язують задачу на збільшення/зменшення числа на кілька одиниць, закріплюють уміння розв'язувати приклади на додавання/віднімання виду 45+3, 45 - 3. |
14. | Математичний ланцюжок | 2 вид - інтерпретація | важке | 1Б. | Учні записують результат виконання ланцюжка дій, закріплюють обчислювальні навички в межах 100, уміння розв'язувати приклади на додавння і віднімання виду 45 +3 , 45 - 3. |
15. | Знаки дій | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Дано вираз з пропущеними знаками дій. Необхідно вставити знаки дій + або -. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Додавання і віднімання виду 45 + 3, 45 - 3» | 00:40:00 | середнє | 12Б. | Удосконалювати вміння додавати та віднімати одноцифрові числа без переходу через десяток, додавати та віднімати приклади виду 45 + 3, 45 - 3, розв'язувати прості задачі. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Діагностична робота з теми «Додавання, віднімання виду 45 + 3, 45 - 3» | 00:40:00 | середнє | 12Б. | Закріплювати вміння додавати та віднімати одноцифрові числа без переходу через десяток, додавати та віднімати двоцифрові та одноцифрові без переходу через десяток, розв'язувати прості задачі. |