Теорія:

Привіт, друже! 
Для уроку математики я вирізав 3 квадрати і 5 трикутників. На скільки  більше трикутників, ніж квадратів я вирізав?
  
3.png 4.png
 
З малюнка видно, що у нас три квадрата і п'ять трикутників.
 
Намалюємо схему до задачі.
                         \(3\)
сх8.png
                                  \(5\)
На схемі показано, що п'ять більше, ніж три. Щоб дізнатися, на скільки більше трикутників, треба забрати стільки ж трикутників, скільки в нас квадратів - \(3\).
 
Число, що залишиться, покаже, скільки є зайвих трикутників — на стільки їх і буде більше, ніж квадратів. Якщо ці зайві трикутники забрати — трикутників і квадратів стане порівну. 
Щоб знайти, на скільки  \(5\) більше, ніж \(3\), від п'яти віднімаємо три: 53.
 
Обчислюємо:  53=2.
 
Відповідь: Трикутників на \(2\) більше, ніж  квадратів.
  
Розв'яжемо іншу задачу.
  
Вінні-Пух з'їв \(10\) горщиків меду, а Карлсон з'їв \(5\) банок варення. На скільки менше  баночок варення з'їв  Карлсон, ніж Вінні-Пух  горщиків меду?
 
2.png  1.png 
 
Намалюємо схему до задачі.
                       \( 5\)
сх8.png
                                   \(10\)
Зі схеми видно, щоб дізнатися на скільки менше баночок варення з'їв Карлсон, треба у Вінні-Пуха забрати стільки ж, скільки з'їв Карлсон. Це число і покаже, скільки ще треба додати, щоб у них стало порівну.
 
3адачу розв'язуємо дією віднімання, тому що треба порівняти два числа. А для цього треба від більшого числа відняти менше число.
 
Ми знаємо, що \(10 > 5\), значить, 105=5.
 
Відповідь: Карлсон з'їв на п'ять  банок варення менше, ніж Вінні-Пух горщиків меду.
  
Ми вчилися розв'язувати задачі на різницеве порівняння.
Зверни увагу!
Щоб дізнатися на скільки одне число більше або менше іншого, треба від більшого числа відняти менше число.