Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Порівняння числа і виразу. Порівняння двох виразів | Учні вчаться порівнювати число і вираз, числові вирази між собою, вионувати відповідні записи. |
2. | Істинні та хибні рівності і нерівності | Учні закріплюють поняття рівність (нерівність), знайомляться з істинними та хибними рівностями та нерівностіми. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери нерівності | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні вибирають серед поданих записів нерівності. |
2. | Порівняй вираз і число, не виконуючи обчислень | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Учні порівнюють вираз і число, не обчислюючи порядок дій. |
3. | Порівняй вираз і число | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Учні порівнюють вираз і число. |
4. | Сума і різниця | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Порівняння суми і різниці. |
5. | З чого виготовлені цукерки? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні вибирають вирази на кокосах так, щоб нерівності стали істинними. |
6. | Порівняння без обчислень | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні порівнюють вирази на додавання і віднімання 1. 0, не обчислюючи врази. |
7. | Число і сума | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні порівнюють число і суму, вставляють знаки ( >, < або =). |
8. | Різниця і число | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні порівнюють різницю і число, вибирають потрібний знак. |
9. | Знайди істинні рівності і нерівності | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні знаходять серед поданих рівностей та нерівностей істинні (вірні). |
10. | Сума і число | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні порівнють числовий вираз і число, вставляють у віконечко пропущений знак. |
11. | Число і різниця | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні порівнюють число і числовий вираз, вставляють у віконечко пропущений знак. |
12. | Дві суми | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні порівнють два числових вирази на знаходження суми двох чисел. |
13. | Дві різниці | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні порівнють два числових вирази на знаходження різниці двох чисел. |
14. | Порівняй вирази. Вибери тарілочку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні порівнюють вирази, записані на фруктах, вибирають тарілку, на якій ліва частина більше. |
15. | Порівняння суми і різниці | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні порівнюють значення суми і різниці. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Порівняння математичного виразу і числа. Порівняння виразів» | 00:25:00 | середнє | 12Б. | Систематизувати знання з теми «Порівняння математичного виразу і числа. Порівняння виразів» |