Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Різницеве порівняння | Учні знайомлятся з поняттям про відношення різницевого порівняння, вивчають правило різницевого порівняння та вміння знаходити, на скільки одне число більше або менше за інше. |
2. | Задачі на різницеве порівняння чисел. На скільки більше? На скільки менше? | Учні вчаться розв'язувати задачі на різницеве порівняння чисел. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Де потрібно вставити знак (>)? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні знаходять вираз, в якому між числами потрібно вставити знак (>), закріплюють уміння порівнювати між собою числа, знаходити більше число. |
2. | Визначити за картинкою зменшення на ... | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні визначають за картинкою, на скільки змінилось певне число кількості предметів, розташованих в двох рядах. |
3. | На скільки цукерок більше? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Подано дві картинки. Необхідно порахувати кількість цукероок і бананів і відповісти на питання: «На скільки більше цукерок?». |
4. | На скільки зошитів менше? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Подано дві картинки. Необхідно порахувати кількість зошитів і олівців і відповісти на питання: «На скільки зошитів менше?». |
5. | На скільки одне число більше іншого? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно відповісти на питання: «На скільки одне число більше іншого?». Учні закріплюють уміння порівнювати числа, а також знаходити різницю двох чисел. |
6. | Порівняй числа | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Необхідно відповісти на питання, на скільки одне число більше іншого. Перевіряється уміння знаходити різницю чисел. |
7. | На скільки збільшилось подане число | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Порівнюючи запропоновані варіанти відповіді, учні дізнаються, на скільки збільшилось (зменшилось) подане число. |
8. | Задача про паровозик | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні закріплюють уміння порівнювати між собою числа, знаходити на скільки одне число більше за інше. |
9. | Задача про крота | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Учні розв'язуть задачі на різницее порівняння чисел. Перевіряється уміння порівнювати числа і визначати на скільки одне число більше іншого. |
10. | Задача про гусеницю | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні роз'язують задачу на різницеве порівняння чисел. Закріплюється уміння порівнювати числа і знаходити їх різницю. |
11. | На скільки старше? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на різницеве порівняння, порівнюють вік дітей. |
12. | Порівняти й обрати правильний варіант відповіді | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Пропонується текстова задача, в якій первинна кількість предметів в двох коробках (на двох поличках) була однаковою. Порівнюючи кількість, яка залишилася, потрібно обрати правильний варіант відповіді та зробити висновок. |
13. | Гриби | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Пропонується текстова задача, в якій первинна кількість грибів в двох кошиках була однаковою. Порівнюючи кількість, яка залишилася, потрібно обрати правильний варіант відповіді та зробити висновок. |
14. | Задача про фрукти та овочі | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Перевіряється уміння аналізувати умови завдання. Додавання, а потім порівняння отриманих результатів. |
15. | Сума і різниця чисел | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Перевіряється вміння занходити суму і різнцю двох чисел та порівнювати отримані результати. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Різницеве порівняння чисел. Задачі» | 00:30:00 | середнє | 8Б. | Узагальнення знань з теми «Різницеве порівняння чисел. Задачі». |