Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Різницеве порівняння Учні знайомлятся з поняттям про відношення різницевого порівняння, вивчають правило різницевого порівняння та вміння знаходити, на скільки одне число більше або менше за інше.
2. Задачі на різницеве порівняння чисел. На скільки більше? На скільки менше? Учні вчаться розв'язувати задачі на різницеве порівняння чисел.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Де потрібно вставити знак (>)? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні знаходять вираз, в якому між числами потрібно вставити знак (>), закріплюють уміння порівнювати між собою числа, знаходити більше число.
2. Визначити за картинкою зменшення на ... 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні визначають за картинкою, на скільки змінилось певне число кількості предметів, розташованих в двох рядах.
3. На скільки цукерок більше? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Подано дві картинки. Необхідно порахувати кількість цукероок і бананів і відповісти на питання: «На скільки більше цукерок?».
4. На скільки зошитів менше? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Подано дві картинки. Необхідно порахувати кількість зошитів і олівців і відповісти на питання: «На скільки зошитів менше?».
5. На скільки одне число більше іншого? 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Необхідно відповісти на питання: «На скільки одне число більше іншого?». Учні закріплюють уміння порівнювати числа, а також знаходити різницю двох чисел.
6. Порівняй числа 1 вид - рецептивний середнє 1Б. Необхідно відповісти на питання, на скільки одне число більше іншого. Перевіряється уміння знаходити різницю чисел.
7. На скільки збільшилось подане число 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Порівнюючи запропоновані варіанти відповіді, учні дізнаються, на скільки збільшилось (зменшилось) подане число.
8. Задача про паровозик 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Учні закріплюють уміння порівнювати між собою числа, знаходити на скільки одне число більше за інше.
9. Задача про крота 3 вид - аналіз середнє 3Б. Учні розв'язуть задачі на різницее порівняння чисел. Перевіряється уміння порівнювати числа і визначати на скільки одне число більше іншого.
10. Задача про гусеницю 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Учні роз'язують задачу на різницеве порівняння чисел. Закріплюється уміння порівнювати числа і знаходити їх різницю.
11. На скільки старше? 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні розв'язують задачу на різницеве порівняння, порівнюють вік дітей.
12. Порівняти й обрати правильний варіант відповіді 3 вид - аналіз важке 2Б. Пропонується текстова задача, в якій первинна кількість предметів в двох коробках (на двох поличках) була однаковою. Порівнюючи кількість, яка залишилася, потрібно обрати правильний варіант відповіді та зробити висновок.
13. Гриби 3 вид - аналіз важке 2Б. Пропонується текстова задача, в якій первинна кількість грибів в двох кошиках була однаковою. Порівнюючи кількість, яка залишилася, потрібно обрати правильний варіант відповіді та зробити висновок.
14. Задача про фрукти та овочі 3 вид - аналіз важке 3Б. Перевіряється уміння аналізувати умови завдання. Додавання, а потім порівняння отриманих результатів.
15. Сума і різниця чисел 3 вид - аналіз важке 1Б. Перевіряється вміння занходити суму і різнцю двох чисел та порівнювати отримані результати.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Різницеве порівняння чисел. Задачі» 00:30:00 середнє 8Б. Узагальнення знань з теми «Різницеве порівняння чисел. Задачі».