Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Число 6. Склад числа 6 | Учні знайомляться зі складом числа 6. |
2. | Число 7. Склад числа 7 | Учні знайомляться зі складом числа 7. |
3. | Число 8. Склад числа 8 | Учні знайомляться зі складом числа 8. |
4. | Число 9. Склад числа 9 | Учні знайомляться зі складом числа 9. |
5. | Число 10. Склад числа 10 | Учні знайомляться зі складом числа 10. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди малюнок | 2 вид - інтерпретація | легке | 4Б. | Учні повторюють рахунок в межах 10, знаходять малюнок за вказаною кількістю предметів - до 8. |
2. | Число у вигляді суми двох доданків (перше відомо) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Подання числа у вигляді суми двох доданків. |
3. | Три малюнки | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Учні рахують предмети на кожному малюнку і записують їх кількістю цифрою - до 10. |
4. | Вибір чисел | 2 вид - інтерпретація | легке | 4Б. | Учні закріплюють кількісну лічбу в межах 10. Вибирають ряд чисел, в якому записано певну кількість цифр. |
5. | Порахуй дорогоцінні камені | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні закріплюють уміння розв'язувати приклади на додавання за малюнком від 1 до 5. |
6. | Готуємо компот. Склад числа 6 | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Учні закріплюють склад числа 6, вибираючи фрукт для компоту з відповідним прикладом. |
7. | Капелюшок для гнома. Склад числа 7 | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні закріплюють склад числа 7, підбираючи для гнома капелюшок зі складом числа 7. |
8. | Знайди яблучка. Склад числа 9 | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні закріплюють склад числа 9. Вибирають яблука, на яких записано склад числа. |
9. | Роздай кокоси | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Учні повторюють склад чисел 7 - 10. |
10. | Вибір прикладів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Учні вибирають приклади, які ілюструють склад даного числа - до 7. |
11. | Доміно | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Учні складають приклад за малюнком на склад числа - до 10. |
12. | Відповіді в порядку спадання | 2 вид - інтерпретація | важке | 5Б. | Учні розв'язують 3 приклади, відповіді розташовують в порядку спадання - до 10. |
13. | Встав пропущене число | 2 вид - інтерпретація | важке | 4Б. | Учні розв'язують приклад на три дії і з'ясовують, яке число пропущено. |
14. | Встав пропущені знаки | 2 вид - інтерпретація | важке | 10Б. | Учні підставляють в приклад пропущені знаки «плюс» і «мінус». |
15. | Збери грибочки. Склад числа 8 | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | Учні розв'язують приклади на додавання, вибирають приклад з відповіддю 8. |
16. | Знайди приклади з однаковими відповідями | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Учні знаходять і позначають приклади з однаковими відповідями - до 6. |
17. | Порахуй предмети. Доповни до 10 | 2 вид - інтерпретація | важке | 2Б. | Учні закріплюють кількісний рахунок предметів в межах 10, доповнюють число до 10. |
18. | Логічне завдання. Скільки квадратів або прямокутників | 2 вид - інтерпретація | важке | 10Б. | Учні знаходять всі квадрати або прямокутники на малюнку. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Склад чисел 6-10. Додавання та віднімання в межах 10» | 00:30:00 | середнє | 15Б. | Узагальнення знань з теми «Склад чисел 6-10. Додавання та віднімання в межах 10». |