Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Множення числа 8. Множення на 8 | Множення числа 8. Множення на 8. |
2. | Таблиця множення на 8. Знаходження частки за таблицею множення | Таблиця множення на 8. Знаходження частки за таблицею множення. |
3. | Різні способи обчислення | Різні способи обчислення. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Множення на 8, множення числа 8 | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на перевірку знань таблиці множення на 8, переставний закон множення. |
2. | Число, яке менше даного | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно записати число, яке у 8 разів менше даного числа (від 2 до 9). |
3. | Текстова задача (стільці) | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Розв'язання текстової задачі, застосування таблиці множення на 8. |
4. | Значення добутків у порядку зростання або зменшення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Значення добутків у порядку зростання або зменшення. |
5. | На один доданок більше | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно знайти значення виразу. |
6. | Приклади з одною відповіддю | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Застосування таблиць множення на 5, 6, 7, і 8 ділення. |
7. | Таблиця (ділення) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Застосування таблиці множення на 7 і на 8. |
8. | Порівняння добутку і різниці | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Порівняння добутку і різниці. |
9. | Значення виразу (віднімання і ділення) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Обчислення значення виразу: ділення і віднімання. |
10. | Значення виразу (ділення і множення) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Обчислення значення виразу: ділення і множення, застосування таблиці множення на 8. |
11. | Текстова задача про моркву. 2 дії | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Розв'язання текстової задачі, 2 дії. |
12. | Текстова задача (2 дії) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Розв'язання текстової задачі, 2 дії. |
13. | Текстова задача (3 дії) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Розв'язання текстової задачі, 3 дії. |
14. | Текстова задача (гирі та гантелі) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Розв'язання текстової задачі, 2 дії, порівняння. |
15. | Рівняння (множення) | 2 вид - інтерпретація | важке | 2Б. | Розв'яжи рівняння. |
16. | Рівняння (ділення) | 2 вид - інтерпретація | важке | 2Б. | Розв'язання рівняння |
17. | Значення виразу (5 дій) | 2 вид - інтерпретація | важке | 5Б. | Обчислення значення виразу: віднімання, множення, додавання і ділення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Збільшення і зменшення чисел | Інший | легке | 2Б. | Збільшення і зменшення чисел у кілька разів. |
2. | Значення виразу (додавання і множення) | Інший | середнє | 2Б. | Обчислення значення виразу з діями різного ступеня без дужок. |
3. | Текстова задача (овочі) | Інший | середнє | 3Б. | Розв'язання складеної задачі на збільшення (зменшення) числа у кілька разів. |
4. | Текстове завдання (будинки). Непряма форма | Інший | середнє | 3Б. | Розв'язання складеної задачі (непряма форма). |
5. | Рівняння | Інший | важке | 2Б. | Розв'язування рівняння з усладненням. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування за темою «Таблиця множення на 8» | 00:20:00 | середнє | 7Б. | Закріплення навички множення числа 8. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота за темою «Таблиця множення на 8» | 00:20:00 | середнє | 7Б. | Розв'язання текстовї задачі, застосування таблиці множення на 8. Розв'язання текстової задачі, 2 дії. Обчислення значення виразу: додавання і множенння. |
2. | Перевірочна робота за темою «Таблиця множення на 8» | 00:25:00 | середнє | 13Б. | Збільшення і зменшення чисел у 8 разів. Необхідно знайти значення виразу: на один доданок більше. Приклади з однією відповіддю. Розв'язання текстової задачі, 2 дії. Розв'язання рівняння. |