Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Множення числа 9. Множення на 9 | Множення числа 9. Множення на 9. |
2. | Таблиця множення на 9. Знаходження частки за таблицею множення | Таблиця множення на 9. Знаходження частки за таблицею множення. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Множення на 9, Множення числа 9 | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на перевірку знань таблиці множення на 9, переставний закон множення. |
2. | Множення 8 і 9 | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Обчислення виразів за таблицями множення чисел 8 і 9. |
3. | Текстова задача про малину | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розв'язання складеної задачі на знаходження суми однакових доданків. |
4. | Число, яке ділиться на 9 | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Закріплення знання таблиці ділення числа 9. |
5. | Заповнення таблиці | 2 вид - інтерпретація | середнє | 5Б. | Знаходження добутку чисел та суми двох добутків. |
6. | Обчислення значення невідомого числа, позначеного змінною | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Знаходження невідомого множника. Застосування таблиці множення. |
7. | Парне або непарне число. Збільшення числа | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно вибрати парне або непарне число і збільшити його в 9 разів. |
8. | Вибір виразу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Вибір виразу, значення якого ділиться на 9. |
9. | Порівняння добутку і частки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Порівняння добутку і частки. |
10. | Текстова задача (слова) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Розв'язання складеної задачі на збільшення числа у кілька разів. |
11. | Значення виразу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Обчислення значення виразу з діями різного ступеня. |
12. | Добуток із невідомим множником | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Знаходження невідомогодругого множника і добутку даних чисел. |
13. | Вираз за словесним описом | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | Складання виразу, обчислення його значення ( віднімання і ділення). |
14. | Пропущені знаки дії | 2 вид - інтерпретація | важке | 4Б. | Вставити пропущені знаки дії так, щоб рівність була правильною. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Множення на 9, множення числа 9 | Інший | легке | 3Б. | Засвоєння таблиці множення на 9. |
2. | Числа, які діляться на 9 | Інший | середнє | 3Б. | Закріплення знання таблиці множення числа 9.. |
3. | Пропущене число | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення знання таблиці ділення на 9.. |
4. | Пропущені дужки | Інший | важке | 2Б. | Відновлення виразу. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування за темою «Таблиця множення на 9» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Закріплення навички множення числа 9. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота за темою «Таблиця множення на 9» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Множення і ділення на 8 і 9. Необхідно вибрати парне або непарне число і збільшити його у 9 разів. Вибір чисел. Числа, які діляться на 9. |
2. | Перевірочна робота за темою «Таблиця множення на 9» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Множення на 9, множення числа 9. Необхідно знайти число серед десяти чисел, яке ділиться на 9. Пропущене число, ділення на 9. Розв'язання текстової задачі. Дві дії. Пропущені дужки. |