Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Кут | Дається визначення кута, вершин і сторін кута. |
2. | Прямий кут | Пояснюється застосування косинця. |
3. | Гострі і тупі кути | Пояснюються відмінності між гострим і тупим кутом. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Впізнай кут | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у впізнаванні кута серед інших фігур. |
2. | Основні поняття | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Перевіряються знання основних понять з теми «Кут». |
3. | Прямі кути навколо нас | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно вибрати предмети зі списку, які мають прямі кути. |
4. | Види кутів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дано зображення кута. Необхідно визначити вид кута. |
5. | Прямі, гострі і тупі кути | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дана картинка з трьома косинцями. Необхідно визначити вид кута. |
6. | Знайди кути | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у знаходженні кутів на оточующих предметах. |
7. | Позначення кута | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у позначенні кутів. |
8. | Сторони кута | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у визначенні сторін кута. |
9. | Кути | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дано зображення з кутами. Необхідно відповісти на питання з приводу кількості кутів. Перевіряється вміння визначати вид кута. |
10. | Вершина кута | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у називанні вершини кута. |
11. | Фігура | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Необхідно вибрати фігуру зі списку, у якій є тупий кут. |
12. | Ламана лінія | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Дана ламана лінія. Необхідно визначити вид кутів. Перевіряється вміння визначати вид кутів. |
13. | Годинники | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Дано годинники. Необхідно вибрати годинник, стрілки якого утворюють тупий кут. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Основні поняття | Інший | легке | 1Б. | Перевіряються знання основних понять про кути. |
2. | Тупий кут | Інший | середнє | 2Б. | Перевіряється вміння визначати тупий кут в трикутнику. |
3. | Гострий кут | Інший | середнє | 1Б. | Дан трикутник. Необхідно визначити гострі кути в даному трикутнику. |
4. | Трикутник | Інший | важке | 3Б. | Необхідно проаналізувати завдання і дати відповідь. Перевіряються знання з теми «Види кутів», а також аналізувати дані. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування 1 з теми «Кути. Прямий, тупий і гострі кути» | 00:25:00 | легке | 5Б. | Необхідно вибрати предмети зі списку, які мають прямі кути. Вправляння у впізнаванні кута серед інших фігур. Дана картинка з трьома косинцями. Необхідно визначити вид кута. Вправляння у визначенні сторін кута. |
2. | Тренування 2 з теми «Кути. Прямий, тупий і гострі кути» | 00:30:00 | середнє | 7Б. | Дано зображення кута. Необхідно визначити вид кута. Вправляння у знаходженні кутів на оточующих предметах. Вправляння у позначенні кутів. Дано зображення з кутами. Необхідно відповісти на питання з приводу кількості кутів. Перевіряється вміння визначати вид кута. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота 1 з теми «Кути. Прямий, тупий і гострі кути» | 00:25:00 | легке | 2Б. | Перевіряються знання основних понять з теми «Кут». Вправляння у називанні вершини кута. |
2. | Домашня робота 2 з теми «Кути. Прямий, тупий і гострі кути» | 00:30:00 | середнє | 5Б. | Перевіряється вміння визначати тупий кут в трикутнику. Перевіряються знання основних понять з теми «Кут». Необхідно вибрати фігуру зі списку, у якій є тупий кут. |
3. | Діагностична робота 1 з теми «Кути. Прямий, тупий і гострі кути» | 00:40:00 | важке | 9Б. | Дан трикутник. Необхідно визначити гострі кути в даному трикутнику. Необхідно проаналізувати завдання і дати відповідь. Перевіряються знання з теми «Види кутів», а також аналізувати дані. Дана ламана лінія. Необхідно визначити вид кутів. Перевіряється вміння визначати вид кутів. Дано годинники. Необхідно вибрати годинник, стрілки якого утворюють тупий кут. |