Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Кут Дається визначення кута, вершин і сторін кута.
2. Прямий кут Пояснюється застосування косинця.
3. Гострі і тупі кути Пояснюються відмінності між гострим і тупим кутом.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Впізнай кут 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вправляння у впізнаванні кута серед інших фігур.
2. Основні поняття 1 вид - рецептивний легке 1Б. Перевіряються знання основних понять з теми «Кут».
3. Прямі кути навколо нас 1 вид - рецептивний легке 1Б. Необхідно вибрати предмети зі списку, які мають прямі кути.
4. Види кутів 1 вид - рецептивний легке 1Б. Дано зображення кута. Необхідно визначити вид кута.
5. Прямі, гострі і тупі кути 1 вид - рецептивний легке 1Б. Дана картинка з трьома косинцями. Необхідно визначити вид кута.
6. Знайди кути 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вправляння у знаходженні кутів на оточующих предметах.
7. Позначення кута 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вправляння у позначенні кутів.
8. Сторони кута 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вправляння у визначенні сторін кута.
9. Кути 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Дано зображення з кутами. Необхідно відповісти на питання з приводу кількості кутів. Перевіряється вміння визначати вид кута.
10. Вершина кута 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вправляння у називанні вершини кута.
11. Фігура 3 вид - аналіз важке 2Б. Необхідно вибрати фігуру зі списку, у якій є тупий кут.
12. Ламана лінія 3 вид - аналіз важке 2Б. Дана ламана лінія. Необхідно визначити вид кутів. Перевіряється вміння визначати вид кутів.
13. Годинники 3 вид - аналіз важке 3Б. Дано годинники. Необхідно вибрати годинник, стрілки якого утворюють тупий кут.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Основні поняття Інший легке 1Б. Перевіряються знання основних понять про кути.
2. Тупий кут Інший середнє 2Б. Перевіряється вміння визначати тупий кут в трикутнику.
3. Гострий кут Інший середнє 1Б. Дан трикутник. Необхідно визначити гострі кути в даному трикутнику.
4. Трикутник Інший важке 3Б. Необхідно проаналізувати завдання і дати відповідь. Перевіряються знання з теми «Види кутів», а також аналізувати дані.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування 1 з теми «Кути. Прямий, тупий і гострі кути» 00:25:00 легке 5Б. Необхідно вибрати предмети зі списку, які мають прямі кути. Вправляння у впізнаванні кута серед інших фігур. Дана картинка з трьома косинцями. Необхідно визначити вид кута. Вправляння у визначенні сторін кута.
2. Тренування 2 з теми «Кути. Прямий, тупий і гострі кути» 00:30:00 середнє 7Б. Дано зображення кута. Необхідно визначити вид кута. Вправляння у знаходженні кутів на оточующих предметах. Вправляння у позначенні кутів. Дано зображення з кутами. Необхідно відповісти на питання з приводу кількості кутів. Перевіряється вміння визначати вид кута.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота 1 з теми «Кути. Прямий, тупий і гострі кути» 00:25:00 легке 2Б. Перевіряються знання основних понять з теми «Кут». Вправляння у називанні вершини кута.
2. Домашня робота 2 з теми «Кути. Прямий, тупий і гострі кути» 00:30:00 середнє 5Б. Перевіряється вміння визначати тупий кут в трикутнику. Перевіряються знання основних понять з теми «Кут». Необхідно вибрати фігуру зі списку, у якій є тупий кут.
3. Діагностична робота 1 з теми «Кути. Прямий, тупий і гострі кути» 00:40:00 важке 9Б. Дан трикутник. Необхідно визначити гострі кути в даному трикутнику. Необхідно проаналізувати завдання і дати відповідь. Перевіряються знання з теми «Види кутів», а також аналізувати дані. Дана ламана лінія. Необхідно визначити вид кутів. Перевіряється вміння визначати вид кутів. Дано годинники. Необхідно вибрати годинник, стрілки якого утворюють тупий кут.