Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Пряма Теоретичні відомості.
2. Промінь Теоретичні відомості.
3. Відрізок Теоретичні відомості.
4. Ламана лінія Поняття про ламану, ланки та вершини ламаної лінії.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Початкова точка 1 вид - рецептивний легке 1Б. Дан промінь. Необхідно назвати початкову точку.
2. Назва ламаної 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вправляння у називанні ламаних ліній.
3. Так чи ні 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вправляння у впізнаванні ламаної серед інших видів ліній.
4. Креслення 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Дано креслення. Необхідно назвати промені.
5. Упізнай фігуру! 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вправляння у впізнаванні ламаних, прямих, кривих ліній.
6. Назва променя 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Дано промені. Необхідно їх назвати.
7. Правильна відповідь 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно вибрати правильну відповідь. Початкова точка променя.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Довжина ламаної Інший середнє 2Б. Обчислення довжини ламаної. Вправляння у додаванні 2 та 3 з переходом через розряд.
2. Точки Інший важке 4Б. Необхідно вибрати, які точки належать до променю або відрізку, а які ні.
3. Скільки променів? Інший важке 3Б. Необхідно порахувати, скільки променів вийде, якщо на прямій відкласти певну кількість точок.
4. Пряма Інший важке 4Б. Дана пряма. Необхідно вибрати правильну комбінацію точок.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Основні поняття (промінь, пряма, відрізок, точка) Інший легке 1Б. Перевірка основних знань по темі "Промінь".
2. Закінчи речення Інший легке 1Б. Теоретичні відомості.
3. Кількість променів Інший середнє 2Б. Дано креслення. Необхідно порахувати скільки на ньому променів.
4. Креслення Інший середнє 2Б. Необхідно вибрати правильне креслення, відповідне твердженням.
5. Промінь. Пряма. відрізок Інший середнє 3Б. Необхідно порахувати, скільки променів, прямих і відрізків.
6. Іде бичок... Інший середнє 3Б. Вправляння у обчисленні довжини ламаної, обчисленні суми з переходом через розряд.
7. Трикутник Інший важке 3Б. Визначення променів, що утворюють кут в трикутнику.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування 1 з теми «Точка. Пряма. Промінь. Відрізок. Ламана» 00:25:00 легке 6Б. Дан промінь. Необхідно назвати початкову точку. Вправляння у впізнаванні ламаної серед інших видів ліній. Вправляння у впізнаванні ламаних, прямих, кривих ліній. Необхідно вибрати правильну відповідь. Початкова точка променя.
2. Тренування 2 з теми «Точка. Пряма. Промінь. Відрізок. Ламана» 00:30:00 середнє 10Б. Вправляння у називанні ламаних ліній. Дано креслення. Необхідно назвати промені. Дано промені. Необхідно їх назвати. Необхідно вибрати, які точки належать до променю або відрізку, а які ні.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота 1 з теми «Точка. Пряма. Промінь. Відрізок. Ламана» 00:25:00 легке 2Б. Перевірка основних знань по темі "Промінь". Теоретичні відомості.
2. Домашня робота 2 з теми «Точка. Пряма. Промінь. Відрізок. Ламана» 00:30:00 середнє 4Б. Дано креслення. Необхідно порахувати скільки на ньому променів. Необхідно вибрати правильне креслення, відповідне твердженням.
3. Домашня робота 3 з теми «Точка. Пряма. Промінь. Відрізок. Ламана» 00:40:00 важке 5Б. Необхідно порахувати, скільки променів, прямих і відрізків. Обчислення довжини ламаної. Вправляння у додаванні 2 та 3 з переходом через розряд.
4. Діагностична робота 1 з теми «Точка. Пряма. Промінь. Відрізок. Ламана» 00:40:00 важке 13Б. Вправляння у обчисленні довжини ламаної, обчисленні суми з переходом через розряд. Визначення променів, що утворюють кут в трикутнику. Необхідно порахувати, скільки променів вийде, якщо на прямій відкласти певну кількість точок. Дана пряма. Необхідно вибрати правильну комбінацію точок.