Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Теорія додавання | Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
2. | Теорія віднімання | Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Відніманння іменованих | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
2. | Додавання іменованих | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
3. | Обчисли | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
4. | Знайди значення виразу | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
5. | Перетвори схему у вираз | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
6. | Склади вираз | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Відімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
7. | Вибери і обчисли | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
8. | Хто дав правильну відповідь? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
9. | Порівняй | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
10. | Заповни таблицю | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Знаходження невідомого компонента дії додавання. |
11. | Загадковий вираз | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
12. | Черв'ячок огородник | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Задача на зменшення на кілька одиниць. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Театральна вистава | Інший | важке | 4Б. | Задача на збільшення на кілька одиниць. |
2. | Чайки на березі | Інший | важке | 1Б. | Задача на знаходження різниці. |
3. | Черв'ячок читайлик | Інший | важке | 3Б. | Задача на знаходження суми. |
4. | Подорож | Інший | важке | 4Б. | Задача на різнецеве порівння. |
5. | Тюльпани в саду | Інший | важке | 4Б. | Задача на зменшення на кілька одиниць в непрямій формі. |
6. | Прем'єра фільма | Інший | важке | 4Б. | Задача на збільшення на кілька одиниць в непрямй формі. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди значення виразів | Інший | легке | 2Б. | Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
2. | Іменовані числа | Інший | легке | 1Б. | Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
3. | Вибери і обчисли | Інший | легке | 2Б. | Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
4. | Цікава таблиця | Інший | середнє | 3Б. | Знаходження невідомого компонента дії віднімання. |
5. | Крокодили в річці | Інший | середнє | 2Б. | Задача на знаходження суми. |
6. | Вираз за схемою | Інший | середнє | 1Б. | Відімання і додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
7. | Завдання від друзів | Інший | середнє | 2Б. | Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
8. | Порівняй | Інший | важке | 3Б. | Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
9. | Овочі в магазині | Інший | важке | 4Б. | Задача на знаходження різниці. |
10. | Допиши | Інший | важке | 2Б. | Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Порівняння чисел. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування 1 з теми «Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток» | 00:30:00 | середнє | 8Б. | Удосконалення навичок додавати двоцифрові числа без переходу через десяток. |
2. | Тренування 2 з теми «Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток» | 00:40:00 | важке | 7Б. | Удосконалення навичок віднімати двоцифрові числа без переходу через десяток. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота 1 з теми «Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток» | 00:25:00 | легке | 5Б. | Вправляння у відніманні двоцифрових чисел без переходу через десяток, розв'язування задач на збільшення числа на кілька одиниць. |
2. | Домашня робота 2 з теми «Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток» | 00:30:00 | середнє | 5Б. | Вправляння у додаванні двоцифрових чисел без переходу через десяток, знаходження виразу за описом, розв'язування задач на зменшення числа на кілька одиниць. |
3. | Домашня робота 3 з теми «Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток» | 00:25:00 | середнє | 6Б. | Вправляння у додаванні двоцифрових чисел без переходу через десяток, розв'язування задач на різицеве порівняння. |
4. | Домашня робота 4 з теми «Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток» | 00:40:00 | важке | 6Б. | Вправляння у додаванні двоцифрових чисел без переходу через десяток, розв'язування задач. |
5. | Діагностична робота 1 з теми «Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток» | 00:25:00 | легке | 8Б. | Перевірка навичок додавати і віднімати двоцифрові числа без переходу через десяток, знаходити невідомий компонент арифметичної дії, порівнювати двоцифрові числа, розв'язувати задачі на знаходження суми. |
6. | Діагностична робота 2 з теми «Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток» | 00:35:00 | середнє | 12Б. | Перевірка навичок додавати і віднімати двоцифрові числа без переходу через десяток, знаходити невідомий компонент арифметичної дії, порівнювати двоцифрові числа, розв'язувати задачі на знаходження різниці. |
7. | Діагностична робота 3 з теми «Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток» | 00:40:00 | важке | 9Б. | Перевірка навичок додавати і віднімати двоцифрові числа без переходу через десяток, виконувати дії з іменованими числами, складати вираз за схемою, розв'язувати задачі. |