Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Теорія | Теоретичні відомості. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди задачу | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Впізнавання задачі на спільну роботу. |
2. | Вибери дію | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибір дії для знаходження спільної продуктивності праці. |
3. | Відшукай вираз | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибір виразу для знаходження спільної продуктивності. |
4. | Короткий запис | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Складання короткого запису. |
5. | Знайди схему | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Добирання схеми розв'язку задачі. |
6. | Вибери вираз | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибір виразу розв'язання задачі. |
7. | Яблука в саду | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розв'язування задач на спільну роботу. |
8. | Квіти для віночку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розв'язування задач на спільну роботу. |
9. | Морква для кроликів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розв'язування задач на спільну роботу. |
10. | Мавпочки в зоопарку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розв'язування задач на спільну роботу. |
11. | Свіжі кекси | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розв'язування задач на спільну роботу. |
12. | Пасовисько | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розв'язування задач на спільну роботу. |
13. | Надійна охорона | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розв'язування задач на спільну роботу. |
14. | Спекотний день | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Заповнення схеми розв'язку задачі. |
15. | Виготовлення деталей | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Складання оберненої задачі. |
16. | Смачна піца | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2,2Б. | Складання виразу. |
17. | Млини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розв'язування задач на спільну роботу. |
18. | Посадка дерев | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Розв'язування ускладнених задач на спільну роботу. Зменшення числа на кілька одиниць в прямій формі. |
19. | Виготовлення глечиків | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Розв'язування ускладнених задач на спільну роботу. Зменшення числа на кілька одиниць в непрямій формі. |
20. | Кроти | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Складання і розв'язування оберненої задачі. |
21. | Пекарня | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Розв'язування ускладненої задачі на спільну роботу. Задача на зменшення числа на кілька одиниць в прямій формі. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Яка дія? | Інший | легке | 1Б. | Вибір дії для знаходження спільної продуктивності праці. |
2. | Правильна схема | Інший | легке | 1Б. | Вибір схеми розв'язання задачі. |
3. | Насоси | Інший | середнє | 2Б. | Розв'язування задач на спільну роботу. |
4. | Врожай помідорів | Інший | середнє | 2Б. | Заповнення схеми розв'язування задач. |
5. | Птахи на пляжі | Інший | середнє | 2Б. | Розв'язування задач на спільну роботу. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Задачі на спільну роботу» | 00:40:00 | середнє | 19Б. | Впізнавання задачі на спільну роботу. Складання короткого запису. Розв'язування задач на спільну роботу. Складання виразу. Розв'язування ускладненої задачі на спільну роботу. Задача на зменшення числа на кілька одиниць в прямій формі. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Задачі на спільну роботу» | 00:40:00 | середнє | 14Б. | Вибір дії для знаходження спільної продуктивності праці. Добирання схеми розв'язку задачі. Заповнення схеми розв'язку задачі. Розв'язування ускладнених задач на спільну роботу. Зменшення числа на кілька одиниць в непрямій формі. |
2. | Діагностична робота з теми «Задачі на спільну роботу» | 00:40:00 | середнє | 15,3Б. | Вибір дії для знаходження спільної продуктивності праці. Вибір виразу для розв’язання задачі. Складання оберненої задачі. Розв'язування ускладнених задач на спільну роботу. Зменшення числа на кілька одиниць в прямій формі. Розв'язування задач на спільну роботу. |