Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Теорія | Ознайомлення з рівнянням. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди рівняння | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Впізнавання рівнянь. |
2. | Що зайве? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Впізнавання рівнянь. Вилучення зайвого елементу. |
3. | Склади рівняння | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Складання рівняння із запропонованих елементів. |
4. | Пригадай компоненти | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Повторення назв компонентів дій. |
5. | Як знайти компонент? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Повторення теоретичних знань щодо знаходження невідомих компонентів. |
6. | Мопс загадав число | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Складання рівняння із запропонованих елементів. |
7. | Цікавий квадрат | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Удосконалення навичок знаходити невідомий компонент. |
8. | Обчисли корінь рівняння | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння в обчисленні кореня простого рівняння. |
9. | Перевір рівняння | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння в обчисленні простих рівнянь. |
10. | Невідоме число | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Складання рівняння за описом. Вправляння в розв'язуванні рівнянь. |
11. | Знайди дільник | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння в знаходженні кореня рівняння. |
12. | Знайди корінь рівняння | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння в знаходженні кореня рівняння. Складанання рівняння за малюнком. |
13. | Рівняння за описом | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Складання рівняння за описом і обчислення кореня рівняння. |
14. | Ускладнене рівняння | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння в обчисленні кореня ускладненого рівняння. |
15. | Складна задача | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння в обчисленні кореня ускладненого рівняння. |
16. | Заповни пропуски | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння в обчисленні ускладнених рівнянь. |
17. | Доповни розв'язок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Складання рівняння за описом. Вправляння в розв'язуванні ускладнених рівнянь. |
18. | Рівняння за малюнком | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння в знаходженні кореня рівняння. Складанання рівняння за малюнком. |
19. | Знайди корінь | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння в обчисленні кореня простого рівняння. |
20. | Весела подорож | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Розв'язування задач. Складання рівняння за умовою задачі. |
21. | Колекція марок | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Складання рівняння за умовою задачі і схемою короткого запису. |
22. | Скільки витратив? | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Розв'язуванння задач. Складання рівнянь за умовою задачі. |
23. | Шифровка | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Удоскононалення навичок знаходити компонети дій. Логічне завдання. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Веселий квадрат | Інший | легке | 1Б. | Удосконалення навичок знаходити невідомий компонент. |
2. | Невідоме ділене | Інший | легке | 1Б. | Складання рівняння із запропонованих елементів. |
3. | Розв'яжи рівняння | Інший | середнє | 2Б. | Вправляння в обчисленні кореня простого рівняння. |
4. | Розв'яжи | Інший | середнє | 3Б. | Вправляння в обчисленні кореня ускладненого рівняння. |
5. | Логічне завдання | Інший | важке | 4Б. | Удоскононалення навичок знаходити компонети дій. Логічне завдання. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування 1 з теми «Рівняння» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Тренування з теми. Впізнавання рівнянь. Складання рівняння із запропонованих елементів. Удосконалення навичок знаходити невідомий компонент. Вправляння в обчисленні кореня простого рівняння. Вправляння в обчисленні кореня ускладненого рівняння. |
2. | Тренування 2 з теми «Рівняння» | 00:30:00 | важке | 13Б. | Тренування з теми. Удосконалення навичок знаходити компоненти дій. Логічне завдання. Розв'язування задач. Складання рівнянь за умовою задачі. Вправляння в обчисленні простих рівнянь і ускладнених. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота 1 з теми «Рівняння» | 00:20:00 | середнє | 5Б. | Повторення теоретичних знань щодо знаходження невідомих компонентів. Складання рівняння за описом. Вправляння в розв'язуванні рівнянь. Удосконалення навичок знаходити невідомий компонент. |
2. | Домашня робота 2 з теми «Рівняння» | 00:30:00 | важке | 10Б. | Вправляння в обчисленні кореня ускладненого рівняння. Вправляння в знаходженні кореня рівняння. Складання рівняння за описом. Вправляння в розв'язуванні ускладнених рівнянь. Розв'язування задач. Складання рівняння за умовою задачі. |
3. | Діагностична робота 1 з теми «Рівняння» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Складання рівняння із запропонованих елементів. Впізнавання рівнянь. Вилучення зайвого елементу. Повторення назв компонентів дій. Складання рівняння із запропонованих елементів. Вправляння в знаходженні кореня рівняння. Складання рівняння за малюнком. |
4. | Діагностична робота 2 з теми «Рівняння» | 00:30:00 | важке | 13Б. | Вправляння в обчисленні кореня простого рівняння. Удосконалення навичок знаходити компоненти дій. Логічне завдання. Складання рівняння за описом і обчислення кореня рівняння. Складання рівняння за умовою задачі і схемою короткого запису. |