Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Винаходи і патенти | Теоретична інформація про винаходи і патенти. |
2. | Як стати дослідником/дослідницею | Теоретична інформація про те що та як можна досліджувати. |
3. | Значення відкриттів та винаходів для розвитку людства | Теоретична інформація про відкриття та їх роль в розвитку людства. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Дай назву поняттю | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити про яке поняття йдеться в реченні. |
2. | Шлях від дослідження до відкриття | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати який етап (умовно) можна присвоїти вказаній дії на шляху від дослідження до відкриття. |
3. | Правдиві та неправдиві твердження | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Визначити, які твердження про науковців/-ць є правдивими, а які — ні. |
4. | Етапи дослідження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 8Б. | Встановити правильну послідосність кроків від початку дослідження до відкриття. |
5. | Правдиві твердження | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Прочитати тези та визнач, як із них правдиві. |
6. | Неправдиві твердження | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначити, що із переліку тверджень є хибним. |
7. | Визнач, пропущене слово | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Прочитати текст та вписати пропущене слово. |
8. | Винахід і природа | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вибрати, об'єкт живої природи, що надихнув на створення винаходу. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Справжній винахідник чи винахідниця | Інший | важке | 4Б. | Запиши коротку відповідь на запитання — яким, якою має бути справжній/-ня винахідник/-ця. |
2. | Дослідження навколишнього світу | Інший | важке | 4Б. | Визначити предмети чи явища, які можна досліджувати у навколишньому світі. |
3. | Етапи дослідження | Інший | важке | 4Б. | Записати етапи дослідження. |
4. | Історична наукова постать | Інший | важке | 4Б. | Запиши коротку довідку про досягнення Томаса Едісона, або іншого дослідника чи дослідниці. |
5. | Макет об'єкта | Інший | важке | 5Б. | Створи (намалюй, зліпи, сконструюй, зобрази схематично тощо) макет будь-кого об'єкта (живої чи неживої природи), що тебе оточує. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Патенти природи. Значення науки та техніки» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Тренувальні тестові завдання. |
2. | Тестування №2 з теми «Патенти природи. Значення науки та техніки» | 01:00:00 | середнє | 19Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Патенти природи. Значення науки та техніки» | 01:00:00 | середнє | 27Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
2. | Діагностична робота з теми «Патенти природи. Значення науки та техніки» | 02:30:00 | важке | 34Б. | Тестування для перевірки знань. |