Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Винаходи і патенти Теоретична інформація про винаходи і патенти.
2. Як стати дослідником/дослідницею Теоретична інформація про те що та як можна досліджувати.
3. Значення відкриттів та винаходів для розвитку людства Теоретична інформація про відкриття та їх роль в розвитку людства.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Дай назву поняттю 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити про яке поняття йдеться в реченні.
2. Шлях від дослідження до відкриття 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати який етап (умовно) можна присвоїти вказаній дії на шляху від дослідження до відкриття.
3. Правдиві та неправдиві твердження 1 вид - рецептивний середнє 3Б. Визначити, які твердження про науковців/-ць є правдивими, а які — ні.
4. Етапи дослідження 2 вид - інтерпретація середнє 8Б. Встановити правильну послідосність кроків від початку дослідження до відкриття.
5. Правдиві твердження 3 вид - аналіз середнє 2Б. Прочитати тези та визнач, як із них правдиві.
6. Неправдиві твердження 3 вид - аналіз середнє 2Б. Визначити, що із переліку тверджень є хибним.
7. Визнач, пропущене слово 3 вид - аналіз важке 3Б. Прочитати текст та вписати пропущене слово.
8. Винахід і природа 3 вид - аналіз важке 3Б. Вибрати, об'єкт живої природи, що надихнув на створення винаходу.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Справжній винахідник чи винахідниця Інший важке 4Б. Запиши коротку відповідь на запитання — яким, якою має бути справжній/-ня винахідник/-ця.
2. Дослідження навколишнього світу Інший важке 4Б. Визначити предмети чи явища, які можна досліджувати у навколишньому світі.
3. Етапи дослідження Інший важке 4Б. Записати етапи дослідження.
4. Історична наукова постать Інший важке 4Б. Запиши коротку довідку про досягнення Томаса Едісона, або іншого дослідника чи дослідниці.
5. Макет об'єкта Інший важке 5Б. Створи (намалюй, зліпи, сконструюй, зобрази схематично тощо) макет будь-кого об'єкта (живої чи неживої природи), що тебе оточує.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Патенти природи. Значення науки та техніки» 00:30:00 середнє 12Б. Тренувальні тестові завдання.
2. Тестування №2 з теми «Патенти природи. Значення науки та техніки» 01:00:00 середнє 19Б. Тренувальні тестові завдання.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Патенти природи. Значення науки та техніки» 01:00:00 середнє 27Б. Тестування для повторення матеріалу вдома.
2. Діагностична робота з теми «Патенти природи. Значення науки та техніки» 02:30:00 важке 34Б. Тестування для перевірки знань.