Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Початок життя. Одноклітинні організми | Теоретична інформація про ознаки життя та перші живі організми. |
2. | Ціанобактерії та кисень | Теоретична інформація про перші ускладнені живі організми та утворення кисню на Землі. |
3. | Виникнення ядра та статевого розмноження у клітин | Теоретична інформація про формування еукаріотів та новий тип розмноження живих організмів. |
4. | Багатоклітинні організми та життя на суші | Теоретична інформація про розвиток життя у воді та на суші. |
5. | Період динозаврів та ссавців | Теоретична інформація від динозаврів до сучасної флори та фауни. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
2. | Ознаки живого | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Визначити, яка з ознак є ознакою живого. |
3. | Правдиве та неправдиве судження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Поміркуй, які твердження є правдивими. |
4. | Так чи Ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити чи правдиве твердження про виникнення життя на Землі. |
5. | Одно чи багатоклітинні? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Визначити тип організму. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Назви понять | Інший | важке | 3Б. | Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться. |
2. | Вибір органели чи виду організмів | Інший | важке | 3Б. | Визначити про що говориться в реченні. |
3. | Анаграма | Інший | важке | 3Б. | Розшифруй анаграму. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Шкала часу | Інший | важке | 5Б. | Хронологія розвитку життя на Землі. |
2. | Порівняння організмів | Інший | важке | 5Б. | Використати матеріали уроку і порівняти різні види живих організмів. |
3. | Поміркуй | Інший | важке | 5Б. | Що вплинуло на розвиток життя на Землі? |
4. | Мапа думок | Інший | важке | 5Б. | Творча робота. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми "Історичний розвиток живої природи" | 01:00:00 | середнє | 15Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Тести (Мій+)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №2 з теми "Історичний розвиток живої природи" | 01:00:00 | середнє | 12Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми "Історичний розвиток живої природи" | 03:00:00 | середнє | 24Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
2. | Діагностична робота з теми "Історичний розвиток живої природи" | 03:00:00 | середнє | 27Б. | Тестування для перевірки знань. |