Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Поширення світла | Теоретичні відомості про закони поширення світла; чому різні речовини і предмети мають свої кольори; як діє лінза; як виникає зображення в оці. |
2. | Прозорі, непрозорі та напівпрозорі предмети | Теоретичні відомості про прозорі, непрозорі та напівпрозорі предмети. |
3. | Як діє оптична лінза? | Теоретичні відомості про оптичну лінзу. |
4. | Біле світло та спектр | Із цього уроку ти дізнаєшся: - чому ти бачиш світ навколо різнокольоровим; - як виникає веселка; - чому небо блакитне. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Закони поширення світла | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Перевірка засвоєння знань з теми закони поширення світла. |
2. | Використання лупи | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Перевірка засвоєння знань з теми оптична лінза. |
3. | Прозорість предметів, розподіл | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Перевірка засвоєння знань з теми прозорі, непрозорі та напівпрозорі предмети, розподіл предметів. |
4. | Лінза, тести | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Перевірка засвоєння знань з теми оптична лінза. Тести. |
5. | Поширення світла, факти | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Перевірка засвоєння знань з теми поширення світла, закони поширення світла. Правдиві/хибні факти. |
6. | Прозорість предметів, правдиві твердження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Перевірка засвоєння знань з теми прозорі, непрозорі та напівпрозорі предмети, правдиві твердження. |
7. | Доповни речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Перевірка засвоєння знань з теми. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Збери речення | Інший | середнє | 2,5Б. | Перевірка засвоєння знань з теми. |
2. | Лінза, хибні твердження | Інший | середнє | 1Б. | Перевірка засвоєння знань з теми оптична лінза, хибні твердження. |
3. | Поширення світла, тести | Інший | середнє | 2Б. | Перевірка засвоєння знань з теми поширення світла, закони поширення світла. Тести. |
4. | Прозорість предметів, тести | Інший | середнє | 2Б. | Перевірка засвоєння знань з теми прозорі, непрозорі та напівпрозорі предмети. Тести. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Колір одягу | Інший | важке | 3Б. | Закріплення знань про поглинання світла. |
2. | Використанням лупи | Інший | важке | 3Б. | Застосування лупи. |
3. | Використання лінз у повсякденному житті | Інший | важке | 3Б. | Використання лінз у повсякденному житті. |
4. | Лінза і небезпека | Інший | важке | 3Б. | Чому лінзи, наприклад, пластикові пляшки з водою, можуть бути небезпечними, якщо залишити їх без нагляду на сонці, і як це може призвести до пожежі? |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Прозорість предметів. Поширення світла. Лінза» | 01:00:00 | середнє | 11Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Тести (Мій+)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №2 з теми «Прозорість предметів. Поширення світла. Лінза» | 01:00:00 | середнє | 18,5Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Прозорість предметів. Поширення світла. Лінза» | 01:00:00 | середнє | 14Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
2. | Діагностична робота з теми «Прозорість предметів. Поширення світла. Лінза» | 01:00:00 | середнє | 15Б. | Тестування для перевірки знань. |