Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Увага і біологічні ритми | Теоретична інформація про особливості уваги та біологічних ритмів. |
2. | Пам'ять та її особливості | Теоретична інформація про пам'ять та її види. |
3. | Інтелект. Здібності. Задатки | Теоретична інформація про особливості розвитку інтелекту. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
2. | Види пам'яті | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити НЕ вірні варіанти. |
3. | Ознаки інтелекту | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити вірні варіанти. |
4. | Біологічні ритми | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Поміркуй, які твердження є правдивими. |
5. | Мимовільна і довільна увага | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити чи правдиве твердження. |
6. | Назви понять | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Яка увага? | Інший | важке | 3Б. | Визначити мимовільна чи довільна увага працює в людини в зовбраженій ситуації. |
2. | Пам'ять і дії | Інший | важке | 3Б. | Визначити тип пам'яті. |
3. | Яка пам'ять працює? | Інший | важке | 3Б. | Визначити тип пам'яті за тривалістю збереження інформації. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Встановлюємо взаємозв'язки | Інший | важке | 5Б. | Досвід запам'ятовування. |
2. | Твоя пам'ять | Інший | важке | 5Б. | Використати матеріали уроку і дослідити свою пам'ять. |
3. | Мапа думок | Інший | важке | 5Б. | Визначити свої задатки та здібності. |
4. | План покращення своєї пам'яті та уваги | Інший | важке | 5Б. | Скласти план. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми "Пам’ять, увага, інтелект" | 01:00:00 | середнє | 11Б. | Тренувальні тестові завдання. |
2. | Тренування №2 з теми "Пам’ять, увага, інтелект" | 01:00:00 | середнє | 10Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми "Пам’ять, увага, інтелект" | 03:00:00 | середнє | 20Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
2. | Діагностична робота з теми "Пам’ять, увага, інтелект" | 03:00:00 | середнє | 23Б. | Тестування для перевірки знань. |