Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Імунітет | Теоретична інформація про особливості імунної системи. |
2. | Карантин і вакцинація | Теоретична інформація про особливості вакцинації та карантину. |
3. | Епідемії та пандемії | Теоретична інформація про епідемії та пандемії. |
4. | Грип і ГРІ | Теоретична інформація про грип та ГРІ. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Як діяти? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити, які твердження вірно описують дії під час епідемії та пандемії. |
2. | Частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
3. | Так чи Ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити чи правдиве твердження про обмін речовин та енергії в тілі людини. |
4. | Анаграма | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Розшифруй анаграму. |
5. | Правдиве та неправдиве судження | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Поміркуй, які твердження є правдивими. |
6. | Не вірні тези | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Визначити, які твердження щодо вакцінації, реванцинації, імунізації та карантину НЕ вірні. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Пандемія? Епідемія? | Інший | важке | 1Б. | Визначити центральне поняття речення. |
2. | Назви понять | Інший | важке | 3Б. | Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться. |
3. | Грип чи ГРІ? | Інший | важке | 3Б. | Навчися відрізняти грип та ГРІ. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | План дій | Інший | важке | 5Б. | Використати матеріали уроку і дати розгорнуту відповідь. |
2. | Пояснити різницю між поняттями | Інший | важке | 5Б. | Розуміння понять. |
3. | Мапа думок | Інший | важке | 5Б. | Створи карту думок. |
4. | Інформаційна творчість | Інший | важке | 5Б. | Створити проєкт. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми "Способи протидії епідеміям та пандеміям" | 01:00:00 | середнє | 8Б. | Тренувальні тестові завдання. |
2. | Тренування №2 з теми "Способи протидії епідеміям та пандеміям" | 01:00:00 | середнє | 12Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми "Способи протидії епідеміям та пандеміям" | 03:00:00 | середнє | 21Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
2. | Діагностична робота з теми "Способи протидії епідеміям та пандеміям" | 03:00:00 | середнє | 24Б. | Тестування для перевірки знань. |