Вхід на сайт
Вхід на сайт
Реєстрація
Дізнавайся про нові події на МійКлас першим!
Наш Instagram
Початок
Вебінари
Новини сайту
Контакти
Математичний турнір - 2024
Мій+
ТОПи
Предмети
Перевірочні роботи
Відправити відгук
Розгорнути
Оновлення
Пошук на сайті
Предмети
Українська мова
11 клас
Практична риторика
Оцінювальні жанри (похвала, осуд, рецензія, характеристика). Етикетні жанри
1.
Приклад характеристики
Умова завдання:
1
Б.
Фрагмент характеристики наведено в рядку
РЕЦЕНЗІЯ
на проект освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії з архітектури та містобудування у Харківському національному університеті будівництва та архітектури за спеціальністю — 191 АРХІТЕКТУРА ТА МІСТОБУДУВАННЯ, у галузі знань — 19 Архітектура та будівництво, за третім (освітньо-науковим) рівнем вищої освіти
Проект освітньо-наукової програми «Архітектура та містобудування» розрахований на здобувачів вищої освіти докторів філософії з архітектури та містобудування зі строком навчання чотири (4) роки. Освітньо-наукова програма передбачає ґрунтовну підготовку наукових кадрів вищої кваліфікації у галузі архітектури та містобудування, в рамках якої здобувачі можуть опанувати необхідні компетенції — теоретичні знання, уміння, навички, методологію наукової та викладацької діяльності, соціальну комунікацію — для розгортання власної професійної науково-дослідницької та інноваційної роботи, поставити та реалізувати цілі та завдання досліджень, які мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення, презентувати та захистити дисертації на високому кваліфікаційному рівні. Варто відмітити, що в результаті навчання за даною ОНП здобувачі оволодівають широким спектром
навичок, які спрямовані не лише на особистий розвиток аспіранта, але і на посилення української академічної школи, пошуку шляхів вирішення актуальних проблемних питань, пов’язаних з вітчизняною освітньою та професійною
діяльністю. Важливим акцентом програми, що сприятиме розвитку української науки, є і формування навичок колегіальності та моральних засад у педагогічній та науковій роботі (https://kstuca.kharkov.ua/wp-content/uploads/2020/05/vidguki-ta-recenzii-na-proekt-onp2020.pdf, дата звернення 29. 03. 2023).
Характеристика
студента-практиканта 4–го курсу
Іваненка Романа Петровича
Іванов Роман Петрович проходив педагогічну практику в гімназії з 1 вересня по 17 жовтня 2021 року. Насамперед практикант ознайомився з умовами діяльності гімназії, педагогічним колективом, матеріальним забезпеченням навчально-виховного процесу та системою планування навчально-виховної роботи.
Практика у Романа Петровича відбувалася у 8-А, 8-Б класах гімназії, тому він відвідав уроки й виховні заходи, познайомився з усіма учнями класів, склав їхню коротку характеристику.
Під час проходження педагогічної практики Романом Петровичем була виконана значна за обсягом робота з вивчення і складання тематичних, поурочних, виховних планів роботи. Практикант здійснював самостійну підготовку і проведення уроків та виховних годин.
Роман Петрович провів 14 уроків біології, 14 уроків хімії, 2 виховні години. Практикант продемонстрував сумлінне ставлення до справи, пунктуальність, творчий потенціал. До уроків готувався відповідально (https://naurok.com.ua/harakteristika-studenta-praktikanta-255712.html, дата звернення 29. 03. 2023).
Вхід на сайт
або
Реєстрація
Попередня теорія
Повернутись до теми
Наступне завдання
Відправити відгук
Знайшли помилку?
Розкажіть нам!
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.
Вхід на сайт
або
Реєстрація